Tomasz Reich w Legend Group
Tomasz Reich w połowie marca objął stanowisko social media managera w agencji reklamowej Legend Group. Dołączył do działu interactive. W firmie będzie odpowiadał za przebieg kampanii w mediach społecznościowych „Prędkość zabija - Włącz myślenie” oraz bieżącą obsługę klientów firmy.
Jako specjalista ds. social media współpracował z 121 PR czy Interactive Solution. Pracował z markami: Edula, Muzodajnia, Funai, Erą, La Playa. Odpowiadał za kampanię Rock Niepodległości. Reich jest laureatem konkursu Blog Roku 2007 organizowanym przez Onet.pl, w którym zajął II miejsce w kategorii Męski Punkt Widzenia.
Wcześniej Reich był PR account managerem w GoodOne PR, a także PR managerem w firmie Hardwork Communications oraz w Endemol Polska. Pracował m.in. przy programach Fabryka Gwiazd (Polsat), Dzieciaki Górą (TVP), Gotowi na ślub (TVP). Był dziennikarzem w wydawnictwie Bauer oraz redaktorem w Agorze i TVN 24. (bs)