XVI DIALOG PR: Tylko małe marki boją się o prestiż, wielkie go mają

dodano: 
09.10.2013
komentarzy: 
0

Jak wygląda polski rynek dóbr luksusowych? Czym jest dobro luksusowe w Polsce? Jak dociera się do klientów marek luksusowych i buduje się ich lojalność? Czy kryzysy dotykają marki luksusowe i jak marki radzą sobie z takimi sytuacjami?

Na te i wiele innych pytań odpowiemy podczas kolejnego DIALOGU PR.

XVI Dialog PR już 23 października 2013 o godz. 15:30, w Pure Sky Club, ul Złota 59

Słowem wstępu Magdalena Grabarczyk-Tokaj, Kierownik ds. Rozwoju Badań Instytutu Monitorowania Mediów, zaprezentuje badanie mediów społecznościowych dotyczące rynku dóbr luksusowych.
Następnie Ewa Winkler z Harvard Business Review Poland przedstawi prezentację „Business i luksus – nierozłączna para, czyli zajrzyjmy do szafy prezesa”.

Po chwili moderatorka dyskusji Karolina Burda z Forbes Life rozpocznie panel dyskusyjny, w którym głos zabiorą: dr Ewa Łabno-Falęcka, Magda Bulera-Payne, Cyprian Kostewicz i Przemysław Tarnacki.

Gośćmi specjalnymi konferencji będą Marzena Trejnis, Legic; Joanna Nowakowska, Moet Hennesy i Nina Kowalewska-Motlik, Superbrands Poland
Patronami medialnymi spotkania są Magazyn Brief, Harvard Business Review Poland i radio PiN, a partnerem Instytut Monitorowania Mediów.
Udział w konferencji jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona. Zapisz się już dziś.

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin