ZFPR pracuje nad dobrymi praktykami przetargowymi

dodano: 
30.04.2015
komentarzy: 
0

Związek Firm Public Relations przygotowuje kartę dobrych praktyk przetargowych, zarówno dla klientów, jak i dla agencji. Spis praktyk dla agencji jest już gotowy, po weekendzie majowym Związek zacznie zbierać opinie na jego temat wśród swoich członków.

W styczniu tego roku informowaliśmy o przetargu Kompanii Piwowarskiej, który wzbudził liczne kontrowersje wśród PR-owców oraz wywołał krytykę ZFPR. Ostatecznie KP i ZFPR wyjaśniły rozbieżności oraz wyraziły gotowość do współpracy przy wypracowywaniu dobrych praktyk przetargowych. Związek podjął już pierwsze działania, które koordynuje Agnieszka Bajur, wiceprezes ZFPR.

„W kwietniu uruchomiliśmy szkolenia dla agencji związkowych, dotyczące praktyk przetargowych” – zaznaczyła Bajur w rozmowie z PRoto.pl. Związek przygotował także kartę dobrych praktyk przetargowych w wersji dla klientów oraz dla agencji. Ta druga wersja trafi do agencji członkowskich po majówce. Podjęte działania są własną inicjatywą Związku. Co zatem ze współpracą z Kompanią Piwowarską? „Najpierw musieliśmy przemyśleć, czego sami potrzebujemy” – zaznacza Bajur. Dlatego na razie Związek skupił się na działaniach edukacyjnych dla własnych agencji. Ale nie wykluczone, że w zakresie edukacji klientów ZFPR zaprosi do współpracy firmy z różnych sektorów.

W dalszych planach Związku jest prowadzenie szkoleń dla klientów agencji oraz zgromadzenie kapituły konkursu Przetargi Fair Play, w którym nagradzane byłby najlepsze praktyki przetargowe. Rozmówczyni PRoto.pl zaznaczyła także, że w przyszłym roku Związek chciałby skupić uwagę na przetargach publicznych. (ks)

 

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin