Kraków zareklamuje się w CNN

dodano: 
18.02.2009
komentarzy: 
0

Władze Krakowa zdecydowały się promować miasto w międzynarodowej stacji CNN. Kampania pod hasłem „Cracow the Great” ma przyciągnąć do dawnej stolicy Polski międzynarodowych turystów, zwłaszcza teraz, kiedy Polska staje się dla nich coraz tańsza.

Na specjalnym pokazie dla prasy krakowski magistrat zaprezentował spot, który promować będzie Kraków w CNN. Jak przekonywał Piotr Czarnowski z agencji First PR, która obsługuje CNN, film reklamowy adresowany jest do zagranicznego odbiorcy, który ma „ekspansywny charakter”. Spot pokazuje największe zabytki Krakowa, jak Kościół Mariacki, ofertę kulturalną miasta - festiwal na Kazimierzu i koncerty kameralne oraz - jak przekonuje Katarzyna Leja z krakowskiego magistratu – wyjątkową atmosferę miasta.

Wśród oglądających reklamę dziennikarzy wzbudziła ona mieszane uczucia. Krytykowano zwłaszcza słabe wyeksponowanie cech wyróżniających miasto od innych miejsc o podobnej ofercie. Zwrócono również uwagę na to, że przedstawione w filmie reklamowym atrakcje są trudne do zdefiniowana dla oglądających.

Kampania promocyjna Krakowa rozpocznie się 23 lutego i trwać będzie cztery tygodnie. Będzie miała ona prapremierę na odbywającym się w dniach 19-20 lutego szczycie NATO w Krakowie. Telewizyjna odsłona obejmie swoim zasięgiem region Europy, Bliski Wschód oraz Afrykę. Reklamy miasta zostaną wyemitowane w prime timie. Producentem spotów jest Tuner Commercial Productions - dział kreatywny CNN. Promocję telewizyjną będzie wspierać akcja internetowa, w ramach której przewidziano 400 odsłon bannerów na portalu CNN oraz w międzynarodowych portalach rezerwacyjnych. Kampania kosztowała miasto 200 tys. dolarów. (ał)

Zapraszamy do czytania wywiadu z pełnomocnikiem prezydenta Krakowa ds. turystyki Grażyną Leją na temat nowej kampanii miasta.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin