czwartek, 9 października, 2025
Reklamaspot_imgspot_imgspot_img

Cezary Pazura i Michał Koterski w nowej kampanii PKO Banku Polskiego

W narracji zostało wykorzystane nawiązanie do słynnej sceny polskiego kina...

Nicole Kidman ambasadorką Chanel

Współpraca rozpoczęła się 21 lat po tym, jak wystąpiła w kultowej reklamie perfum marki...

Jak zbudować zaufanie w kryzysie – tematem drugiego panelu na Kongresie Wiedzy PRoto 2025

Już 8 października dyskusja o ochronie marki w dobie dezinformacji...

Adrian Słojewski Managing Directorem w Clue PR

Ma 18 lat doświadczenia w public relations...

Anna Luberska-Keres i Edyta Maciejewska awansowały w WebTalk

Maciejewska została Strategy Directorką, a Luberska-Keres objęła stanowisko Account Directorki...

Ambasadorzy marek: Zofia Zborowska-Wrona dla MINI

Współpraca aktorki z marką motoryzacyjną zaowocowała wizytą w schronisku w Celestynowie pod Warszawą...

Jak zbudować zaufanie w kryzysie – tematem drugiego panelu na Kongresie Wiedzy PRoto 2025

Już 8 października dyskusja o ochronie marki w dobie dezinformacji...

Marka jako siła napędowa sprzedaży – ten panel otworzy Kongres Wiedzy PRoto 2025

Konferencja odbędzie się już 8 października w Warszawie oraz online. Debatę poprowadzi Olaf Krynicki...

Organizacje branżowe wspierają Kongres Wiedzy PRoto!

Wydarzenie „Silna marka w świecie cyfrowym – ewolucja i trendy” odbędzie się już 8 października 2025 roku w Warszawie oraz online...

Znamy pierwszych prelegentów Imagination Day 2025

Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR...

Digital OOH na IAB HowTo 29 października w Warszawie

Wystąpienia podzielono na cztery grupy tematyczne...

Prawie połowa młodych Polek nie dba o profilaktykę raka piersi

Co trzecia Polka w przeciągu ostatnich dwóch lat zrobiła mammografię...

Siła sponsoringu w sporcie ekstremalnym. Historyczny zjazd Bargiela z Everestu

Andrzej Bargiel zdobył Mount Everest i jako pierwszy człowiek w historii zjechał ze szczytu na nartach bez wspomagania tlenem. Według IMM wyprawa w polskich mediach wygenerowała blisko 95 mln zasięgu, a w portalach zagranicznych – ponad 67 mln. Na tym sukcesie wizerunkowo korzystają również partnerzy wspierający sportowca...

Raport „O tym się mówi”: Publikacja „Rzeczpospolitej” najbardziej zasięgowa w sierpniu

Chodzi o artykuł „Kontrowersyjne pomysły dyrektora Instytutu Pileckiego”...
Reklamaspot_imgspot_imgspot_img