niedziela, 14 grudnia, 2025
spot_img

Kształtują technologię, która zmieni świat – Polacy twarzami globalnej rewolucji AI

Polscy inżynierowie i przedsiębiorcy mają znaczący udział w tworzeniu wizerunku Polski jako zagłębia wybitnych umysłów ścisłych. Jakub Pachocki (OpenAI) i Mati Staniszewski (ElevenLabs) uzyskali łącznie zasięg prawie 100 mln kontaktów z przekazem w zagranicznych portalach – wynika z najnowszej analizy Instytutu Monitorowania Mediów...

Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń

PKO Bank Polski, Santander Bank Polska i Bank Pekao to trzy najsilniejsze medialnie marki sektora bankowego w Polsce – wynika z badania Top Marka 2025, przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów i magazyn „Press”...

AI w branży PR wciąż wykorzystywane głównie do tworzenia contentu

Badanie „AI w krainie PR”, przeprowadzone przez agencję Dfusion communication, pokazuje, że branża zamiast skupiać się na zaawansowanych możliwościach sztucznej inteligencji wciąż używa jej głównie do tworzenia treści...

Antyukraińska dezinformacja w polskim internecie niemal się podwoiła. Najnowszy raport Demagoga i IMM

Instytut Monitorowania Mediów szacuje, że tego rodzaju publikacje osiągnęły 66,4 mln kontaktów z przekazem. Oznacza to, że badanym okresie statystyczny odbiorca powyżej 15 roku życia mógł spotkać się z antyukraińskimi treściami średnio 2 razy...

Mercedes-Benz sponsorem WTA. Długoterminowe partnerstwo wesprze kobiecy tenis

Gigant samochodowy będzie wizualnie obecny na turniejach WTA 1000, 500 i 250. Zapewni także flotę zawodniczkom i ich zespołom...

Nowy Jork jako pierwszy stan w USA wymaga ujawniania awatarów AI w reklamach

Gubernator Hochul określiła prawo jako „zdroworozsądkowe” i mające na celu zwiększenie przejrzystości dla konsumentów...

Grupa Kabar nowym klientem Esgo

Agencja odpowiada za komunikację korporacyjną, relacje z mediami oraz marketing produktowy Kabar...

Jest wyrok sądu w sprawie Stanowskiego i Janoszek

Spór swój początek miał w 2023 roku...

Marka Tarczyński przedłuża partnerstwo tytularne stadionu we Wrocławiu

Dalsze wspólne działania – o wartości 30 mln zł netto – „to nie tylko wyraz zaufania między dwiema silnymi, lokalnie zakorzenionymi markami, lecz przede wszystkim konkretna inwestycja w rozwój całego regionu”...

Holenderski McDonald’s usuwa kontrowersyjną reklamę wygenerowaną przez AI

Spot został skrytykowany za nienaturalnie wyglądające postacie i słaby montaż, a wiele osób określiło go jako „przerażający”...

4 firmy z Polski wśród laureatów TikTok Ad Awards 2025 w regionie CEE

Aż cztery z pięciu najlepszych kampanii stworzonych i zrealizowanych na platformie TikTok w tym roku to projekty firm z Polski… 

Agencje i marketerzy z Polski nagrodzeni w Effie Awards Europe. Historyczny sukces McCANN

Tegoroczna edycja przyniosła cztery statuetki dla Polski. Trzy z nich trafiły do McCann Poland...

4 firmy z Polski wśród laureatów TikTok Ad Awards 2025 w regionie CEE

Aż cztery z pięciu najlepszych kampanii stworzonych i zrealizowanych na platformie TikTok w tym roku to projekty firm z Polski… 

97 nagród, K+ Group z tytułem najlepszego w konkursie. Złote Spinacze 2025 rozdane

W 23. edycji konkursu Złote Spinacze Jury przyznało łącznie 97 nagród – 20 Złotych, 42 Srebrne oraz 35 Brązowych Spinaczy. Gwiazdą PR zostało Stowarzyszenie Demagog, a Kryształowy Spinacz trafił do Providenta...

Już za moment gala Złote Spinacze 2025!

Wręczone statuetki w 35 kategoriach konkursowych, w tym w 20 kategoriach głównych, 12 kategoriach sektorowych oraz 3 kategoriach specjalnych...

Imagination Day 2025: 8 lekcji, które marketing i PR musi zapamiętać na kolejny rok

Dwunasta edycja Imagination Day była niewątpliwie zimnym prysznicem dla branży kreatywnej. Nie był to kolejny pokaz case’ów, ale zbiorowy test z pytaniem: czy naprawdę...