Polscy inżynierowie i przedsiębiorcy mają znaczący udział w tworzeniu wizerunku Polski jako zagłębia wybitnych umysłów ścisłych. Jakub Pachocki (OpenAI) i Mati Staniszewski (ElevenLabs) uzyskali łącznie zasięg prawie 100 mln kontaktów z przekazem w zagranicznych portalach – wynika z najnowszej analizy Instytutu Monitorowania Mediów...
PKO Bank Polski, Santander Bank Polska i Bank Pekao to trzy najsilniejsze medialnie marki sektora bankowego w Polsce – wynika z badania Top Marka 2025, przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów i magazyn „Press”...
Badanie „AI w krainie PR”, przeprowadzone przez agencję Dfusion communication, pokazuje, że branża zamiast skupiać się na zaawansowanych możliwościach sztucznej inteligencji wciąż używa jej głównie do tworzenia treści...
Instytut Monitorowania Mediów szacuje, że tego rodzaju publikacje osiągnęły 66,4 mln kontaktów z przekazem. Oznacza to, że badanym okresie statystyczny odbiorca powyżej 15 roku życia mógł spotkać się z antyukraińskimi treściami średnio 2 razy...
Dalsze wspólne działania – o wartości 30 mln zł netto – „to nie tylko wyraz zaufania między dwiema silnymi, lokalnie zakorzenionymi markami, lecz przede wszystkim konkretna inwestycja w rozwój całego regionu”...
W 23. edycji konkursu Złote Spinacze Jury przyznało łącznie 97 nagród – 20 Złotych, 42 Srebrne oraz 35 Brązowych Spinaczy. Gwiazdą PR zostało Stowarzyszenie Demagog, a Kryształowy Spinacz trafił do Providenta...
Dwunasta edycja Imagination Day była niewątpliwie zimnym prysznicem dla branży kreatywnej. Nie był to kolejny pokaz case’ów, ale zbiorowy test z pytaniem: czy naprawdę...