Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Kto obsłuży Samsunga? partner of promotion wygrała przetarg na całościową obsługę public relations firmy samsung electronics polska. konsultanci agencji będą odpowiadać za prowadzenie działań pr-owskich dla wszystkich działów produktowych firmy oraz komunikację korporacyjną. w ramach umowy agencja ma także wspierać klienta w prowadzeniu komunikacji wewnętrznej oraz koordynacji programów sponsoringowych i csr-owych. agencja odpowiada także za relacje z mediami oraz organizację testów wybranych nowości samsunga. do współpracy z firmą samsung, agencja dedykowała zespół sześciu konsultantów, którym kierują paweł czermak, account director – w zakresie komunikacji produktowej – oraz monika bębnowska, account director – w obszarze komunikacji korporacyjnej. agencja partner of promotion została wyłoniona w przetargu, w którym wzięło udział 10 agencji pr.oprócz agencji partner of promotion były to:first public relations, weber shandwick, lighthouse consultants, pr consultant, on board public relations, multi communications, feedback/hill & knowlton,!buzz public relations, future pr i ciszewski pr. umowę podpisano bezterminowo. (kk).
Partner of Promotion wygrała przetarg na całościową obsługę public relations firmy Samsung Electronics Polska. Konsultanci agencji będą odpowiadać za prowadzenie działań PR-owskich dla wszystkich działów produktowych firmy oraz komunikację korporacyjną. W ramach umowy agencja ma także wspierać klienta w prowadzeniu komunikacji wewnętrznej oraz koordynacji programów sponsoringowych i CSR-owych. Agencja odpowiada także za relacje z mediami oraz organizację testów wybranych nowości Samsunga.
Do współpracy z firmą Samsung, agencja dedykowała zespół sześciu konsultantów, którym kierują Paweł Czermak, account director – w zakresie komunikacji produktowej – oraz Monika Bębnowska, account director – w obszarze komunikacji korporacyjnej.
Agencja Partner of Promotion została wyłoniona w przetargu, w którym wzięło udział 10 agencji PR.Oprócz agencji Partner of Promotion były to :FIRST Public Relations, Weber Shandwick, Lighthouse Consultants, PR Consultant, On Board Public Relations, Multi Communications, Feedback/Hill & Knowlton, !Buzz Public Relations, Future PR i Ciszewski PR. Umowę podpisano bezterminowo. (kk)