niedziela, 14 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKosztowny PR Prezydenta

Kosztowny PR Prezydenta

Presserwis podał, że w trakcie pierwszej kadencji prezydentury George’a W. Busha wydatki administracji rządowej na public relations wzrosły dwukrotnie. Współpraca amerykańskiej administracji z firmami PR w ubiegłym roku kosztowała tamtejszych podatników 88 mln dolarów. W pierwszym roku rządów Busha wydatki te wynosiły zaledwie 37 mln dolarów. W sumie ekipa Busha zainwestowała w public relations ok. 250 mln dolarów, blisko dwukrotnie więcej niż administracja Billa Clintona (128 mln dolarów). Na współpracę z rządem najwięcej – aż 97 mln dolarów – zarobiła agencja PR Ketchum. Ujawnienie wzrostu wydatków na PR zbiegło się z ujawnioną niedawno aferą opłacenia znanego dziennikarza przez agencję. Armstrong Williams otrzymał od Ketchum 240 tys. dolarów za promowanie jednej z rządowych inicjatyw. Postępowanie dziennikarza i agencji zostało potępione przez media i branżę public relations.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj