Agencja Go Culture rozpoczęła realizację kampanii komunikacyjnej dla biura Łodzi Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Go Culture odpowiedzialna jest za realizację całości kampanii promocyjnej oraz działania public relations, a także produkcję filmową.
Kilkuetapowe działania rozpoczęły się z początkiem września; ich częścią jest produkcja filmu promocyjnego, do którego zdjęcia powstawały w scenerii łódzkiej dzielnicy Księży Młyn. Agencja Go Culture, która opracowała koncepcję działań, a także jest autorem pomysłu filmowego, do współpracy przy filmie zaprosiła reżysera Borysa Lankosza.
Obraz „Odkryta” (Decouverté) ma prezentować miasto tajemnicze i pełne zagadek. Gotowy film będzie można zobaczyć pod koniec września.
Główne przesłanie Łodzi, kandydata do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016 brzmi: Rewolucja wyobraźni. To hasło obecne będzie we wszystkich elementach rozpoczętej właśnie kampanii. (kk)


