Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Z Discovery Networks do MTV Networks International. monika kinal objęła 1 października nowo utworzone stanowisko managera ds. komunikacji mtv networks international na region tzw. emerging markets. kinal odpowiada za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną koncernu w regionie europy środkowo-wschodniej, afryki, rosji, bliskiego wschodu, krajów arabskich i indii. w ramach grupy raportuje bezpośrednio do dyrektora komunikacji mtv networks international em, lynne mei-lee, a swoją funkcję sprawuje w polskim biurze spółki. do tej pory kinal pracowała w discovery networks central europe – przez ostatnie 4 lata sprawowała tam funkcję corporate communications&pr managera, odpowiadając za komunikację korporacyjną, produktową, wewnętrzną, brand oraz trade pr w regionie europy centralnej obejmującym rumunię, polskę, węgry, czechy i słowację. wcześniej związana była z agencją grayling, gdzie jako senior account manager odpowiadała za działania i kampanię pr dla takich klientów, jak: discovery networks, nbc universal, chello media, travel channel, sab miller czy unilever. (kk).
Monika Kinal objęła 1 października nowo utworzone stanowisko managera ds. komunikacji MTV Networks International na region tzw. Emerging Markets. Kinal odpowiada za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną koncernu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Afryki, Rosji, Bliskiego Wschodu, Krajów Arabskich i Indii. W ramach grupy raportuje bezpośrednio do dyrektora komunikacji MTV Networks International EM, Lynne Mei-Lee, a swoją funkcję sprawuje w polskim biurze spółki.
Do tej pory Kinal pracowała w Discovery Networks Central Europe – przez ostatnie 4 lata sprawowała tam funkcję Corporate Communications&PR managera, odpowiadając za komunikację korporacyjną, produktową, wewnętrzną, brand oraz trade PR w regionie Europy Centralnej obejmującym Rumunię, Polskę, Węgry, Czechy i Słowację. Wcześniej związana była z agencją Grayling, gdzie jako senior account manager odpowiadała za działania i kampanię PR dla takich klientów, jak: Discovery Networks, NBC Universal, Chello Media, Travel Channel, SAB Miller czy Unilever. (kk)