Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Z Lighthouse Consultants do CSR Consulting. po 4 latach pracy w lighthouse consultants i pełnienia funkcji account directora, do csr consulting na stanowisko managera przeszła joanna gabrysiak-wadowska. gabrysiak-wadowska podczas pracy w lighthouse consulting obsługiwała jako doradca w zakresie zarządzania reputacją i komunikacji korporacyjnej klientów takich, jak: pkn orlen, pzu, ptk centertel (orange), telekomunikacja polska, fundacja orange (grupy tp), provident polska, axel springer polska (newsweek, forbes). specjalizowała się również w csr i to tym tematem zajmuje się teraz od marca w csr consulting. do jej obowiązków należą: konsulting, budowanie strategii, tworzenie raportów i analiz oraz realizacja projektów doradczych z zakresu csr dla klientów firmy. nowa manager ukończyła psychologię społeczną w szkole wyższej psychologii społecznej w warszawie. (es).
Po 4 latach pracy w Lighthouse Consultants i pełnienia funkcji account directora, do CSR Consulting na stanowisko managera przeszła Joanna Gabrysiak-Wadowska.
Gabrysiak-Wadowska podczas pracy w Lighthouse Consulting obsługiwała jako doradca w zakresie zarządzania reputacją i komunikacji korporacyjnej klientów takich, jak: PKN ORLEN, PZU, PTK Centertel (Orange), Telekomunikacja Polska, Fundacja Orange (Grupy TP), Provident Polska, Axel Springer Polska (Newsweek, Forbes). Specjalizowała się również w CSR i to tym tematem zajmuje się teraz od marca w CSR Consulting. Do jej obowiązków należą: konsulting, budowanie strategii, tworzenie raportów i analiz oraz realizacja projektów doradczych z zakresu CSR dla klientów firmy.
Nowa manager ukończyła psychologię społeczną w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. (es)