Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Coffeeheaven ma nowego koordynatora od komunikacji zewnętrznej. normal 0 21 microsoftinternetexplorer4 marka coffeeheaven powiększa zespół marketingu. w maju 2011 r. do działu dołączył nowy marketing communications coordinator. za całość działań związanych z komunikacją zewnętrzną firmy, m.in. pr, csr, reklamę i aktywność w internecie odpowiada joanna zawada. to nowe stanowisko w firmie, bezpośrednio podlegające dorocie szczerbickiej, head of marketing w coffeeheaven. joanna zawada dołączyła do zespołu marketingu w maju. jako marketing communications coordinator zajmuje się rozwijaniem i realizacją strategii działań w obszarze komunikacji zewnętrznej. odpowiada także za aktywności reklamowe, rozwój obecności firmy w internecie, kontakty z mediami oraz realizację polityki społecznej odpowiedzialności firmy. zawada od ponad siedmiu lat jest związana z obszarem komunikacji. doświadczenie zdobywała w takich firmach, jak: danone, harvard business review polska oraz brainjuice group, gdzie była odpowiedzialna za budowę marki i zespołu futurepr. w jej ramach realizowała projekty marketingowe m.in. dla takich klientów, jak: discovery channel, awr wprost, samsung electronics polska czy eden springs. (bs). normal 0 21 microsoftinternetexplorer4 joanna zawada d ołączyła do zespołu coffeeheaven. wraz z planowanym dynamicznym rozwojem marki, coffeeheaven powiększa zespół marketingu. w maju 2011 r. struktury działu wzmocniła joanna zawada, która objęła stanowisko: marketing communications coordinator. będzie odpowiadała za całość działań związanych z komunikacją zewnętrzną firmy, m.in. pr, csr, online i reklamę. to nowe stanowisko w firmie, bezpośrednio podlegające dorocie szczerbickiej, head of marketing firmy. joanna zawada dołączyła z początkiem maja do zespołu marketingu coffeeheaven. jako marketing communications coordinator zajmie się rozwijaniem i realizacją strategii działań w obszarze komunikacji zewnętrznej. będzie odpowiadać za aktywności reklamowe, rozwój obecności firmy w internecie, kontakty z mediami oraz realizację polityki społecznej odpowiedzialności firmy. zawada od ponad siedmiu lat jest związana z obszarem komunikacji. doświadczenie zdobywała w takich firmach jak danone, harvard business review polska oraz brainjuice group, gdzie była odpowiedzialna za budowę marki i zespołu futurepr. w jej ramach realizowała projekty marketingowe m.in. dla takich klientów jak discovery channel, awr wprost, samsung electronics polska czy eden springs.
Marka coffeeheaven powiększa zespół marketingu. W maju 2011 r. do działu dołączył nowy marketing communications coordinator. Za całość działań związanych z komunikacją zewnętrzną firmy, m.in. PR, CSR, reklamę i aktywność w internecie odpowiada Joanna Zawada.
To nowe stanowisko w firmie, bezpośrednio podlegające Dorocie Szczerbickiej, head of marketing w coffeeheaven. Joanna Zawada dołączyła do zespołu marketingu w maju. Jako marketing communications coordinator zajmuje się rozwijaniem i realizacją strategii działań w obszarze komunikacji zewnętrznej. Odpowiada także za aktywności reklamowe, rozwój obecności firmy w internecie, kontakty z mediami oraz realizację polityki społecznej odpowiedzialności firmy.
Zawada od ponad siedmiu lat jest związana z obszarem komunikacji. Doświadczenie zdobywała w takich firmach, jak: Danone, Harvard Business Review Polska oraz BrainJuice Group, gdzie była odpowiedzialna za budowę marki i zespołu FuturePR. W jej ramach realizowała projekty marketingowe m.in. dla takich klientów, jak: Discovery Channel, AWR Wprost, Samsung Electronics Polska czy Eden Springs. (bs)
Joanna Zawada dołączyła do zespołu coffeeheaven
Wraz z planowanym dynamicznym rozwojem marki, coffeeheaven powiększa zespół marketingu.
W maju 2011 r. struktury działu wzmocniła Joanna Zawada, która objęła stanowisko: marketing communications coordinator. Będzie odpowiadała za całość działań związanych z komunikacją zewnętrzną firmy, m.in. PR, CSR, online i reklamę. To nowe stanowisko w firmie, bezpośrednio podlegające Dorocie Szczerbickiej, head of marketing firmy.
Joanna Zawada dołączyła z początkiem maja do zespołu marketingu coffeeheaven. Jako marketing communications coordinator zajmie się rozwijaniem i realizacją strategii działań w obszarze komunikacji zewnętrznej. Będzie odpowiadać za aktywności reklamowe, rozwój obecności firmy w Internecie, kontakty z mediami oraz realizację polityki społecznej odpowiedzialności firmy.
Zawada od ponad siedmiu lat jest związana z obszarem komunikacji. Doświadczenie zdobywała w takich firmach jak Danone, Harvard Business Review Polska oraz BrainJuice Group, gdzie była odpowiedzialna za budowę marki i zespołu FuturePR. W jej ramach realizowała projekty marketingowe m.in. dla takich klientów jak Discovery Channel, AWR Wprost, Samsung Electronics Polska czy Eden Springs.