Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
24/7PR z nowymi managerami. agencja 24/7pr poszerzyła zespół o czterech nowych pracowników. dział zajmujący się pr korporacyjnym oraz programami csr pozyskał senior account managera, dział evetowy – account managera, a do grupy odpowiedzialnej za pr produktowy dołączył junior account manager i account executive. senior account managerem sprawującym pieczę nad pr korporacyjnym oraz programami csr, m.in. dla firm takich jak procter&gamble, mattel czy wizz air, jest izabela wejcht, która zajmie się także pracą działu new bussines. organizacja eventów wspartych relacjami z mediami, to zakres obowiązków nowego account managera briana dede, który zarządza projektem mistrzostw świata scrabble, po raz pierwszy w historii odbywającym się w europie. dede zajmuje się przygotowaniami całego przedsięwzięcia, obsługą biura prasowego imprezy oraz działaniami produktowymi dla firmy mattel polska. za obsługę nowych brandów z branży farmaceutycznej i działu elektronarzędzi w ramach pr produktowego odpowiadają z kolei junior account manager joanna sabat oraz account executive ewa skalniak, obydwie związane wcześniej z agencją partner of promotion. do ich głównych zadań należą media relations w poszczególnych kategoriach produktowych. (es).
Agencja 24/7PR poszerzyła zespół o czterech nowych pracowników. Dział zajmujący się PR korporacyjnym oraz programami CSR pozyskał senior account managera, dział evetowy – account managera, a do grupy odpowiedzialnej za PR produktowy dołączył junior account manager i account executive.
Senior account managerem sprawującym pieczę nad PR korporacyjnym oraz programami CSR, m.in. dla firm takich jak Procter&Gamble, Mattel czy Wizz Air, jest Izabela Wejcht, która zajmie się także pracą działu new bussines.
Organizacja eventów wspartych relacjami z mediami, to zakres obowiązków nowego account managera Briana Dede, który zarządza projektem Mistrzostw Świata Scrabble, po raz pierwszy w historii odbywającym się w Europie. Dede zajmuje się przygotowaniami całego przedsięwzięcia, obsługą biura prasowego imprezy oraz działaniami produktowymi dla firmy Mattel Polska.
Za obsługę nowych brandów z branży farmaceutycznej i działu elektronarzędzi w ramach PR produktowego odpowiadają z kolei junior account manager Joanna Sabat oraz account executive Ewa Skalniak, obydwie związane wcześniej z agencją Partner of Promotion. Do ich głównych zadań należą media relations w poszczególnych kategoriach produktowych. (es)