środa, 17 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościPR coraz ważniejszy

PR coraz ważniejszy

W serwisie TrylonSMR.com można przeczytać o artykule „PR Steals the Spotlight” zamieszczonym w magazynie The Advertiser. Został w nim przywołany ranking wybranych gałęzi marketingu (zaliczono do nich także PR), którego twórcą jest ANA (Association of National Advertisers). 89% respondentów zapytanych o rolę PR-u określiło ją mianem bardzo ważnej (59%) lub ważnej (30%).
Są to najwyższe wyniki spośród wszystkich gałęzi marketingowych branych pod uwagę w rankingu. Taka tendencja w postrzeganiu PR-u zdaniem autorów rankingu wynika z faktu, iż coraz więcej osób dostrzega rolę PR-owców polegającą na pomaganiu konsumentom w dotarciu do niezależnych blogów, stron internetowych, gazet, a także magazynów i dziennikarzy. Ponadto okazuje się, że inwestycja w PR-owca, zamiast zakupu wielu emisji drogiej reklamy, przynosi bardziej wymierne korzyści. (jk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł