piątek, 19 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościNowe media na konferencji

Nowe media na konferencji

Zakończyła się piąta międzynarodowa konferencja nt. praktyk komunikacyjnych. Na spotkaniu, które miało miejsce w Słowenii, zwrócono uwagę na rolę nowych mediów i ich wpływu na rozwój PR-u. Zdaniem Božidara Novaka, prezydenta Słoweńskiej Izby Public Relations, komunikacja jest nadal najważniejszą funkcją zarządzania. W jego opinii dbałość o reputację zależy w dużej mierze od współpracy z mediami, dlatego specjaliści ds. komunikacji powinni w tych kontaktach wykazywać się pomysłowością i umieć korzystać z nowych mediów.
Na konferencji zebrało się blisko 140 specjalistów ds. komunikacji. Wśród prelegentów ze Stanów Zjednoczonych wystąpili m.in. Alan Hilburg, dyrektor zarządzający PR Consulting, i David Henderson, starteg komunikacyjny, autor „Making News”. Razem ze specjalistami z Francji, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Serbii i Słowenii zastanawiali się nad najlepszymi praktykami współpracy z mediami. Konferencję realizowała Słoweńska Izba Public Relations. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł