piątek, 12 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościMniejsze przedsiębiorstwa w mediach

Mniejsze przedsiębiorstwa w mediach

Marc Ashton w zamieszczonym na portalu Bizcommunity artykule pisze o korzyściach, jakie dla wizerunku firmy może przynieść informowanie o jej nowych klientach. Autor dziwi się, jak niewiele spośród mniejszych przedsiębiorstw wykorzystuje fakt powiększenia liczby swoich klientów o duże, cieszące się dobrą reputacją firmy. Zdaniem Ashtona, jedną z głównych obaw, o jakich mówią przedsiębiorcy jest niepewność, czy ich klienci nie będą niezadowoleni z faktu wykorzystania ich nazwy i marki dla potrzeb swojego PR-u. Autor artykułu rozwiewa te wątpliwości pisząc, że jeśli prasa przedstawi klienta w pozytywnym świetle, to tylko zyska on na tym wizerunkowo.
Ashton w swoim tekście podważa jeden ze stereotypów, które pokutują wciąż wśród mniejszych przedsiębiorców. Sądzą oni mianowicie, że nie mogą liczyć na obecność w mediach, ponieważ nie dysponują odpowiednio wysokimi budżetami na ten cel. Zdaniem Ashtona, obecnie elektroniczne media stale potrzebują informacji i jest to szansa nawet dla małych firm, które to zapotrzebowanie mogą wykorzystać dla poprawy swojej reputacji i wizerunku. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł