Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Public Dialog z SAR. public dialog wygrało przetarg na obsługę pr stowarzyszenia komunikacji marketingowej sar. agencja zajmie się wsparciem komunikacyjnym działań realizowanych w ramach projektu „rozwój klastra komunikacji marketingowej regionu mazowieckiego sar poprzez realizację badań i promocję” oraz działalności stowarzyszenia. stowarzyszenie wybrało również agencję interaktywną insignia i agencję brandingową uv studio. pierwsza z nich jest odpowiedzialna za stworzenie nowej strony stowarzyszenia, która jednocześnie jest platformą portfolio agencji zrzeszonych w sar. agencja uv studio z kolei opracuje nową identyfikację wizualną sar wraz z logotypem. celem projektu „rozwój klastra komunikacji marketingowej regionu mazowieckiego sar poprzez realizację badań i promocję” jest stworzenie kompleksowego narzędzia, które pomoże w nawiązaniu dialogu pomiędzy czołowymi reprezentantami branży komunikacji marketingowej oraz instytucjami naukowymi i badawczymi. (kg).
Public Dialog wygrało przetarg na obsługę PR Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Agencja zajmie się wsparciem komunikacyjnym działań realizowanych w ramach projektu „Rozwój klastra komunikacji marketingowej regionu mazowieckiego SAR poprzez realizację badań i promocję” oraz działalności Stowarzyszenia.
Stowarzyszenie wybrało również agencję interaktywną Insignia i agencję brandingową UV Studio. Pierwsza z nich jest odpowiedzialna za stworzenie nowej strony Stowarzyszenia, która jednocześnie jest platformą portfolio agencji zrzeszonych w SAR. Agencja UV Studio z kolei opracuje nową identyfikację wizualną SAR wraz z logotypem.
Celem projektu „Rozwój klastra komunikacji marketingowej regionu mazowieckiego SAR poprzez realizację badań i promocję” jest stworzenie kompleksowego narzędzia, które pomoże w nawiązaniu dialogu pomiędzy czołowymi reprezentantami branży komunikacji marketingowej oraz instytucjami naukowymi i badawczymi. (kg)