Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Awans w Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. paulina nosarzewska, do tej pory pr konsultant, awansowała w rc2 raczkiewicz chenczke consultants na stanowisko senior pr konsultanta. w branży pr pracuje od 2008 roku. od lat angażuje się w obsługę marek wrażliwych oraz realizację ogólnopolskich kampanii wizerunkowych z zakresu pr produktowego lifestyle, beauty & fashion. specjalizuje się w projektach lifestylowych i trendsetterskich oraz w organizacji wydarzeń specjalnych przy wykorzystaniu liderów opinii. zajmuje się też pr-em korporacyjnym. odpowiada za obsługę marek alkoholowych pernod ricard polska, marek należących do coca-cola poland services oraz tych z portfela strauss cafe poland. koordynowała działania pr-owe m.in. dla: art&fashion festival w centrum sztuki i biznesu stary browar, getin noble bank – noble concierge oraz swiss learning. wcześniej była związana z agencją świeża bazylia oraz media i doradztwo, gdzie obsługiwała projekty m.in. dla: electronic arts, sony computer entertainment, procter&gamble oraz reckitt benckiser. nosarzewska to absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na uniwersytecie warszawskim oraz strategii odpowiedzialnego biznesu w akademii leona koźmińskiego w warszawie. studiowała także na universitat autonoma de barcelona w hiszpanii oraz na chinese university of hong kong. (es).
Paulina Nosarzewska, do tej pory PR konsultant, awansowała w Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants na stanowisko senior PR konsultanta. W branży PR pracuje od 2008 roku.
Od lat angażuje się w obsługę marek wrażliwych oraz realizację ogólnopolskich kampanii wizerunkowych z zakresu PR produktowego lifestyle, beauty & fashion. Specjalizuje się w projektach lifestylowych i trendsetterskich oraz w organizacji wydarzeń specjalnych przy wykorzystaniu liderów opinii. Zajmuje się też PR-em korporacyjnym. Odpowiada za obsługę marek alkoholowych Pernod Ricard Polska, marek należących do Coca-Cola Poland Services oraz tych z portfela Strauss Cafe Poland. Koordynowała działania PR-owe m.in. dla: Art&Fashion Festival w Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar, Getin Noble Bank – Noble Concierge oraz Swiss Learning. Wcześniej była związana z agencją Świeża Bazylia oraz Media i Doradztwo, gdzie obsługiwała projekty m.in. dla: Electronic Arts, Sony Computer Entertainment, Procter&Gamble oraz Reckitt Benckiser.
Nosarzewska to absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Strategii Odpowiedzialnego Biznesu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Studiowała także na Universitat Autonoma de Barcelona w Hiszpanii oraz na Chinese University of Hong Kong. (es)