Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
180heartbeats + JUNG v. MATT z social media managerem. do zespołu agencji 180heartbeats + jung v. matt dołączyła monika sidorowicz. objęła stanowisko social media managera. zajmie się rozwojem oferty działań w mediach społecznościowych oraz będzie wspierać strategię i kreację w przygotowywaniu oraz prowadzeniu kampanii. sidorowicz ma pięcioletnie doświadczenie w obszarze digitalu i social mediów. realizowała projekty dla takich marek, jak bushmills irish whiskey (koncern diageo), garnier, maspex, generali. pracowała w brainjuice group i harder & harder oraz w agencjach pr – polish sport promotion oraz tokyo public relations and consultions. „w dobie absolutnego przesycenia mediów społecznościowych contentem i infantylizacji publikowanych treści, można z przekonaniem stwierdzić, że wiele marek mogłoby w ogóle zrezygnować z tego rodzaju komunikacji. branded content i jego dystrybucja mają rację bytu tylko wtedy, gdy udostępniany materiał jest naprawdę wysokiej jakości i stoi za nim szersza koncepcja działań” – tak monika sidorowicz komentuje podstawę aktywności marek w social mediach. sidorowicz zastąpiła na tym stanowisku agnieszkę leśniewską. (kg).
Do zespołu agencji 180heartbeats + JUNG v. MATT dołączyła Monika Sidorowicz. Objęła stanowisko social media managera. Zajmie się rozwojem oferty działań w mediach społecznościowych oraz będzie wspierać strategię i kreację w przygotowywaniu oraz prowadzeniu kampanii.
Sidorowicz ma pięcioletnie doświadczenie w obszarze digitalu i social mediów. Realizowała projekty dla takich marek, jak Bushmills Irish Whiskey (koncern Diageo), Garnier, Maspex, Generali. Pracowała w BrainJuice Group i Harder & Harder oraz w agencjach PR – Polish Sport Promotion oraz TOKYO Public Relations and Consultions.
„W dobie absolutnego przesycenia mediów społecznościowych contentem i infantylizacji publikowanych treści, można z przekonaniem stwierdzić, że wiele marek mogłoby w ogóle zrezygnować z tego rodzaju komunikacji. Branded content i jego dystrybucja mają rację bytu tylko wtedy, gdy udostępniany materiał jest naprawdę wysokiej jakości i stoi za nim szersza koncepcja działań” – tak Monika Sidorowicz komentuje podstawę aktywności marek w social mediach.
Sidorowicz zastąpiła na tym stanowisku Agnieszkę Leśniewską. (kg)