wtorek, 9 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWażne nagrody w PR

Ważne nagrody w PR

Nagrody w PR są postrzegane jako motywacja i impuls do podnoszenia poziomu profesjonalizmu branży, a także zachęcają do bardziej efektywnych działań na rzecz klientów – pisze Jane Weaver na portalu Bizcommunity.com. Autorka przytacza słowa Johanny McDowell, która jest członkiem zarządu IPRA i od 13 lat bierze udział w ocenie zgłaszanych projektów do konkursu The Golden World Awards. Jej zdaniem PR ewoluował i stał się dziedziną, która wprowadza taktykę w krąg działań marketingu mix.

McDowell podkreśla, że celem PR-u jest zachęcenie korzystających z niego klientów, aby myśleli strategicznie o ich komunikacji.

Ekspertka zwraca też uwagę na rolę nagród branżowych dla wizerunku agencji i osób, które mogą się nimi pochwalić. Firmy, zdaniem McDowell, chcą współpracować z partnerami, którzy są dumni ze swoich osiągnięć biznesowych, a branża docenia ich działalność. Jej zdaniem potencjalni klienci „szukają nagrodzonych agencji PR jako potwierdzenia ich wartości i efektywności biznesowej”. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj