Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Dziennikarz szefem promocji powiatu olsztyńskiego. biuro koordynacji promocji powiatu olsztyńskiego ma nowego kierownika. został nim jacek niedzwiecki były dziennikarz, który przez ponad pięć lat współpracował z gazetą olsztyńską. nowy szef promocji powiatu pracował dotychczas na stanowisku inspektora w rozwiązanym z końcem 2013 roku wydziale informacji, promocji i rozwoju olsztyńskiego starostwa. był odpowiedzialny m.in. za politykę informacyjno-promocyjną powiatu, prowadził miesięcznik przegląd warmiński, kreował też nowe imprezy i wydarzenia. przed rozpoczęciem pracy w starostwie był dziennikarzem, przez ponad pięć lat współpracował z gazetą olsztyńską. niedzwiecki ma zamiar oprzeć strategię promocyjną na dwóch markach: warmii i powiecie olsztyńskim, a także na ścisłej współpracy z 12 gminami powiatu i organizacjami pozarządowymi. „nowym elementem w promocji warmii będzie zwrócenie uwagi na przebogate dziedzictwo niematerialne warmii, czyli przekazane nam przez przodków nieuchwytne zjawiska, jak gwara, misteria, obrzędy, czy tradycyjna muzyka, śpiew i umiejętności rękodzielnicze przekazywane z dziada pradziada” – zdradza niedzwiecki. (kg).
Biuro Koordynacji Promocji Powiatu Olsztyńskiego ma nowego kierownika. Został nim Jacek Niedzwiecki były dziennikarz, który przez ponad pięć lat współpracował z Gazetą Olsztyńską.
Nowy szef promocji powiatu pracował dotychczas na stanowisku inspektora w rozwiązanym z końcem 2013 roku Wydziale Informacji, Promocji i Rozwoju olsztyńskiego starostwa. Był odpowiedzialny m.in. za politykę informacyjno-promocyjną powiatu, prowadził miesięcznik Przegląd Warmiński, kreował też nowe imprezy i wydarzenia. Przed rozpoczęciem pracy w starostwie był dziennikarzem, przez ponad pięć lat współpracował z Gazetą Olsztyńską.
Niedzwiecki ma zamiar oprzeć strategię promocyjną na dwóch markach: Warmii i powiecie olsztyńskim, a także na ścisłej współpracy z 12 gminami powiatu i organizacjami pozarządowymi. „Nowym elementem w promocji Warmii będzie zwrócenie uwagi na przebogate dziedzictwo niematerialne Warmii, czyli przekazane nam przez przodków nieuchwytne zjawiska, jak gwara, misteria, obrzędy, czy tradycyjna muzyka, śpiew i umiejętności rękodzielnicze przekazywane z dziada pradziada” – zdradza Niedzwiecki. (kg)