Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Zmiany w Lighthouse Consultants: awanse i nowy partner. jarosław bańda, dotychczas business development director, został partnerem w spółce lighthouse consultants. poza nim agencją zarządzają piotr płocharski (managing director) i przemysław mitraszewski (managing partner). dodatkowo awansowały trzy inne osoby. jarosław bańda z agencją związany jest od 2009 roku. początkowo jako business development director, obecnie jako partner odpowiada za rozwój projektów nowo biznesowych oraz obsługę klientów strategicznych. specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją korporacyjną, zarządzaniem reputacją, komunikacją wewnętrzną i issue management. poza zmianami we władzach spółki, awanse otrzymały: magdalena zwolińska (na stanowisko business unit directora), marta małachowska (na stanowisko account directora) oraz irmina jakubiak, która została senior account executivem. magdalena zwolińska specjalizuje się projektach związanych z zarządzaniem komunikacją w kryzysie i zagrożeniami dla reputacji. prowadzi także warsztaty i symulacje kryzysowe. kierowany przez nią zespół realizuje projekty w obszarach komunikacji korporacyjnej oraz crisis&issue management m.in. dla klientów z branż energetycznej, farmaceutycznej czy handlu detalicznego. marta małachowska realizuje projekty związane z doradztwem w obszarze komunikacji z interesariuszami, media relations, komunikacji wewnętrznej, employer brandingu oraz csr-u i raportowania społecznego dla klientów z branży energetycznej, ubezpieczeniowej, finansowej, a także retail. irmina jakubiak odpowiada za obsługę klientów z sektora finansowego. (ks).
Jarosław Bańda, dotychczas Business Development Director, został partnerem w spółce Lighthouse Consultants. Poza nim agencją zarządzają Piotr Płocharski (Managing Director) i Przemysław Mitraszewski (Managing Partner). Dodatkowo awansowały trzy inne osoby.
Jarosław Bańda z agencją związany jest od 2009 roku. Początkowo jako Business Development Director, obecnie jako partner odpowiada za rozwój projektów nowo biznesowych oraz obsługę klientów strategicznych. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją korporacyjną, zarządzaniem reputacją, komunikacją wewnętrzną i issue management.
Poza zmianami we władzach spółki, awanse otrzymały: Magdalena Zwolińska (na stanowisko Business Unit Directora), Marta Małachowska (na stanowisko Account Directora) oraz Irmina Jakubiak, która została Senior Account Executivem.
Magdalena Zwolińska specjalizuje się projektach związanych z zarządzaniem komunikacją w kryzysie i zagrożeniami dla reputacji. Prowadzi także warsztaty i symulacje kryzysowe. Kierowany przez nią zespół realizuje projekty w obszarach komunikacji korporacyjnej oraz crisis&issue management m.in. dla klientów z branż energetycznej, farmaceutycznej czy handlu detalicznego.
Marta Małachowska realizuje projekty związane z doradztwem w obszarze komunikacji z interesariuszami, media relations, komunikacji wewnętrznej, employer brandingu oraz CSR-u i raportowania społecznego dla klientów z branży energetycznej, ubezpieczeniowej, finansowej, a także retail.
Irmina Jakubiak odpowiada za obsługę klientów z sektora finansowego. (ks)