sobota, 6 grudnia, 2025

Eko-pozytywni

Kanada zwariowała na punkcie ekologii, donosi Reuters. Nie chodzi już tylko o producentów żarówek czy naturalnych kosmetyków. Do wyścigu o miano eko-pozytywnych stają przedstawiciele niemal każdej branży. I to się opłaca przekonuje Susan Taylor.

Kampanie o ekologicznym charakterze prowadzą w Kanadzie między innymi firmy motoryzacyjne, telekomunikacyjne i energetyczne. Dla przykładu Notel Networks promując usługi internetowe zachęca do pracy w domu. Oszczędza to nie tylko czas, ale i prąd potrzebny do zasilania olbrzymich biurowców i sprzętu tam pracującego.

Inwestycja w eko-wizerunek nie jest tylko modą i dobrym chwytem PR-owskim. To także dobra strategia, doceniana przez inwestorów, przekonuje Tima Bansal, profesor Uniwersytetu Western Ontario. Eko-firmy angażują się w rozwój nowych – zielonych rynków o dużym potencjale rozwoju, a przy tym swoją działalnością pozwalają zaoszczędzić pieniądze przyszłych pokoleń na walkę ze zmianami klimatu, przekonuje naukowiec. (ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł