Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
JLL z nowym dyrektorem ds. komunikacji. stanowisko dyrektora ds. komunikacji w firmie doradczej jll objęła paulina krasnopolska. do jej głównych obowiązków należy kierowanie pracami zespołu komunikacji (wewnętrznej i zewnętrznej), dbającego o relacje z pracownikami, klientami, partnerami biznesowymi, liderami opinii i mediami. jest także odpowiedzialna za przygotowanie i wprowadzenie strategii działań pr w mediach społecznościowych. zastąpiła na tym stanowisku annę bartoszewicz-wnuk, która do tej pory łączyła funkcję dyrektora ds. badań rynku i doradztwa oraz dyrektora pr. bartoszewicz-wnuk skoncentruje się na projektach badawczych i strategicznym wsparciu analitycznym dla klientów i partnerów biznesowych jll. przed dołączeniem do jll krasnopolska pełniła funkcję dyrektora marketingu i pr w firmie cbre poland. w latach 1996 – 2001 w jll realizowała projekty z obszaru marketingu i badań rynku. wcześniej prowadziła działania z zakresu public relations i organizacji imprez w warner bros. dystrybucja kinowa. (mb).
Stanowisko dyrektora ds. komunikacji w firmie doradczej JLL objęła Paulina Krasnopolska. Do jej głównych obowiązków należy kierowanie pracami zespołu komunikacji (wewnętrznej i zewnętrznej), dbającego o relacje z pracownikami, klientami, partnerami biznesowymi, liderami opinii i mediami. Jest także odpowiedzialna za przygotowanie i wprowadzenie strategii działań PR w mediach społecznościowych.
Zastąpiła na tym stanowisku Annę Bartoszewicz-Wnuk, która do tej pory łączyła funkcję dyrektora ds. badań rynku i doradztwa oraz dyrektora PR. Bartoszewicz-Wnuk skoncentruje się na projektach badawczych i strategicznym wsparciu analitycznym dla klientów i partnerów biznesowych JLL.
Przed dołączeniem do JLL Krasnopolska pełniła funkcję dyrektora marketingu i PR w firmie CBRE Poland. W latach 1996 – 2001 w JLL realizowała projekty z obszaru marketingu i badań rynku. Wcześniej prowadziła działania z zakresu public relations i organizacji imprez w Warner Bros. Dystrybucja Kinowa. (mb)