Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Dwa awanse w Lighthouse Consultants. michał kos awansował na stanowisko group account managera, a magdalena kalinowska została account managerem. oboje od początku kariery zawodowej są związani z lighthouse consultants. michał kos w lighthouse consultants pracuje od 2007 roku. specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. prowadzi działania dla klientów z branży energetycznej oraz sektora handlu detalicznego. od 2010 roku odpowiada za całościową obsługę komunikacyjną pkn orlen. magdalena kalinowska jako account manager odpowiada za działania związane z komunikacją procesu inwestycyjnego budowy pierwszej polskiej elektrowni jądrowej, szczególnie w zakresie relacji z władzami i społecznościami lokalnymi. wcześniej realizowała projekty dla firm takich jak prudential, piu, gothaer, pzu i provident. (mb).
Michał Kos awansował na stanowisko Group Account Managera, a Magdalena Kalinowska została Account Managerem. Oboje od początku kariery zawodowej są związani z Lighthouse Consultants.
Michał Kos w Lighthouse Consultants pracuje od 2007 roku. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Prowadzi działania dla klientów z branży energetycznej oraz sektora handlu detalicznego. Od 2010 roku odpowiada za całościową obsługę komunikacyjną PKN ORLEN.
Magdalena Kalinowska jako Account Manager odpowiada za działania związane z komunikacją procesu inwestycyjnego budowy pierwszej polskiej elektrowni jądrowej, szczególnie w zakresie relacji z władzami i społecznościami lokalnymi. Wcześniej realizowała projekty dla firm takich jak Prudential, PIU, Gothaer, PZU i Provident. (mb)