Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Plej promuje pro bono kampanię 1%. agencja plej przygotowała kampanię „mam tylko 1% szans” dla powiślańskiej fundacji społecznej. w ramach kampanii powstały m.in. film, plakaty, ulotki i blind mailing. za kreację odpowiadała agnieszka stypa, a za obsługę klienta po stronie plej – aneta jałowska. do zadań agencji należy także prowadzenie działań media relations. strony współpracowały już ze sobą w 2014 roku – wówczas agencja została wybrana w przetargu. przy okazji ostatniego projektu klient sam zgłosił się do plej w drodze zapytania ofertowego. współpraca ma charakter pro bono. (mw).
Agencja Plej przygotowała kampanię „Mam tylko 1% szans” dla Powiślańskiej Fundacji Społecznej. W ramach kampanii powstały m.in. film, plakaty, ulotki i blind mailing. Za kreację odpowiadała Agnieszka Stypa, a za obsługę klienta po stronie Plej – Aneta Jałowska. Do zadań agencji należy także prowadzenie działań media relations.
Strony współpracowały już ze sobą w 2014 roku – wówczas agencja została wybrana w przetargu. Przy okazji ostatniego projektu klient sam zgłosił się do Plej w drodze zapytania ofertowego. Współpraca ma charakter pro bono. (mw)