Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
PGNiG Obrót Detaliczny tworzy departament marketingu. Dyrektorem Maciej Szalaty. maciej szalaty został dyrektorem nowo utworzonego departamentu marketingu w pgnig obrót detaliczny. departament zastąpił funkcjonujące dotąd biuro komunikacji i sponsoringu oraz biuro marketingu. jego funkcją będzie wsparcie biznesu. w ramach powstałego w maju departamentu marketingu utworzono działy marketingu operacyjnego, marketingu marki i promocji, marketingu regionalnego oraz dział pr i csr. maciej szalaty poprzednio, od 2010 roku, był związany z grupą carlsberg, gdzie jako marketing manager odpowiadał za biznes marek m.in. carlsberg, kasztelan. wcześniej pracował również w firmie mars, gdzie przeszedł drogę od przedstawiciela handlowego do senior brand managera. jest absolwentem prawa umk w toruniu i executive mba na dominican university. (mb).
Maciej Szalaty został dyrektorem nowo utworzonego departamentu marketingu w PGNiG Obrót Detaliczny. Departament zastąpił funkcjonujące dotąd biuro komunikacji i sponsoringu oraz biuro marketingu. Jego funkcją będzie wsparcie biznesu.
W ramach powstałego w maju departamentu marketingu utworzono działy marketingu operacyjnego, marketingu marki i promocji, marketingu regionalnego oraz dział PR i CSR.
Maciej Szalaty poprzednio, od 2010 roku, był związany z grupą Carlsberg, gdzie jako marketing manager odpowiadał za biznes marek m.in. Carlsberg, Kasztelan. Wcześniej pracował również w firmie Mars, gdzie przeszedł drogę od przedstawiciela handlowego do Senior Brand Managera. Jest absolwentem prawa UMK w Toruniu i Executive MBA na Dominican University. (mb)