Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Think Kong zajmie się stroną Coca-Cola Journey. podpisana umowa przedłuża współpracę coca-coli z agencją, która odpowiadała wcześniej za przygotowanie i start polskiej wersji serwisu. do zadań zespołu think kong należy: prowadzenie serwisu i tworzenie jego zawartości, prowadzenie działań seo, które wspomogą widoczność polskiego serwisu coca-cola journey w wyszukiwarkach, oraz prowadzenie działań reklamowych promujących serwis.zespół odpowiedzialny za przygotowywanie treści do serwisu kierowany jest przez norberta kilena. think kong będzie zajmował się polską stroną coca-cola journey przez 2 lata. coca-cola journey to interaktywny magazyn, w którym publikowane są teksty związane z wizerunkiem marki: informacje o kampaniach marketingowych dziejących się głównie na terenie polski, historia marki coca-cola, wywiady z ambasadorami marki czy artykuły lifestyle’owe o zdrowiu, sporcie, kulturze i żywieniu. polski serwis jest częścią globalnego projektu coca-cola journey, wdrożonego m.in. w usa, wielkiej brytanii czy hiszpanii. (mb).
Podpisana umowa przedłuża współpracę Coca-Coli z agencją, która odpowiadała wcześniej za przygotowanie i start polskiej wersji serwisu. Do zadań zespołu Think Kong należy: prowadzenie serwisu i tworzenie jego zawartości, prowadzenie działań SEO, które wspomogą widoczność polskiego serwisu Coca-Cola Journey w wyszukiwarkach, oraz prowadzenie działań reklamowych promujących serwis.
Zespół odpowiedzialny za przygotowywanie treści do serwisu kierowany jest przez Norberta Kilena. Think Kong będzie zajmował się polską stroną Coca-Cola Journey przez 2 lata.
Coca-Cola Journey to interaktywny magazyn, w którym publikowane są teksty związane z wizerunkiem marki: informacje o kampaniach marketingowych dziejących się głównie na terenie Polski, historia marki Coca-Cola, wywiady z ambasadorami marki czy artykuły lifestyle’owe o zdrowiu, sporcie, kulturze i żywieniu. Polski serwis jest częścią globalnego projektu Coca-Cola Journey, wdrożonego m.in. w USA, Wielkiej Brytanii czy Hiszpanii. (mb)