Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Codemedia z nowym Communications Managerem. do działu branded content & social media domu mediowego dołączyła kinga nurska. objęła stanowisko communications managera i zajmuje się komunikacją korporacyjną codemedia. wspiera także działy branded content i mediów społecznościowych, które działają m.in. dla marek bonduelle i merck. kinga nurska była do tej pory związana m.in. z isobar polska i acr (dziś k2 media). pracuje w obszarze komunikacji marketingowej od 8 lat. swoją karierę zaczęła jako copywriter i creative w mather communication (grupa ogilvy) oraz w heurece (dziś vml). przez rok pracowała także w magazynie brief jako dziennikarka. wróciła później do pracy w agencjach (m.in. w k2 media, isobar polska, think kong) jako communication manager i group account manager. realizowała projekty digitalowe dla linii klm i airfrance oraz marek z portfolio l’oreal i accor hotels. (mp).
Do działu branded content & social media domu mediowego dołączyła Kinga Nurska. Objęła stanowisko Communications Managera i zajmuje się komunikacją korporacyjną Codemedia. Wspiera także działy branded content i mediów społecznościowych, które działają m.in. dla marek Bonduelle i Merck.

Kinga Nurska była do tej pory związana m.in. z Isobar Polska i ACR (dziś K2 Media). Pracuje w obszarze komunikacji marketingowej od 8 lat. Swoją karierę zaczęła jako copywriter i creative w Mather Communication (grupa Ogilvy) oraz w Heurece (dziś VML). Przez rok pracowała także w magazynie Brief jako dziennikarka. Wróciła później do pracy w agencjach (m.in. w K2 Media, Isobar Polska, Think Kong) jako Communication Manager i Group Account Manager. Realizowała projekty digitalowe dla linii KLM i AirFrance oraz marek z portfolio L’Oreal i Accor Hotels. (mp)