Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Kool Things rozszerza współpracę z Activision Publishing Inc. w lipcu ubiegłego roku pisaliśmy , że agencja rozpoczęła współpracę z globalnym producentem gier wideo. działania kool things miały się wówczas skupiać na promocji marki call of duty w polsce. teraz agencja rozszerza współpracę z klientem i zajmie się obsługą pr destiny, drugiego największego tytułu w portfolio firmy. w ramach współpracy kool things będzie odpowiadać za wsparcie oraz wdrożenie strategii komunikacji marki na polskim rynku, w tym za media relations, organizację wydarzeń i współpracę z ambasadorami. agencja będzie współpracowała z cdp.pl, lokalnym wydawcą gier activision. umowa między activision publishing inc. a kool things została podpisana na czas nieokreślony. z ramienia agencji działaniami na rzecz marki zajme się zespół w składzie: karolina urban, account manager, alek pakulski, head of pr, tomek stachurski, pr specialist, wojtek mroczek, pr specialist i copywriter i paulina tomczyk, pr assistant. kool things korzysta z danych instytutu monitorowania mediów. (pk).
W lipcu ubiegłego roku pisaliśmy, że agencja rozpoczęła współpracę z globalnym producentem gier wideo. Działania Kool Things miały się wówczas skupiać na promocji marki Call of Duty w Polsce.
Teraz agencja rozszerza współpracę z klientem i zajmie się obsługą PR Destiny, drugiego największego tytułu w portfolio firmy.
W ramach współpracy Kool Things będzie odpowiadać za wsparcie oraz wdrożenie strategii komunikacji marki na polskim rynku, w tym za media relations, organizację wydarzeń i współpracę z ambasadorami. Agencja będzie współpracowała z CDP.PL, lokalnym wydawcą gier Activision.
Umowa między Activision Publishing Inc. a Kool Things została podpisana na czas nieokreślony. Z ramienia agencji działaniami na rzecz marki zajme się zespół w składzie: Karolina Urban, Account Manager, Alek Pakulski, Head of PR, Tomek Stachurski, PR Specialist, Wojtek Mroczek, PR Specialist i Copywriter i Paulina Tomczyk, PR Assistant. Kool Things korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pk)