Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Cut The Mustard wypromuje FIT SHOP Reeboka. cut the mustard odpowiada za kompleksową obsługę firmy reebok od stycznia 2017 roku. obecnie agencja prowadzi kampanię reebok fit shop i reebok tv. fit shop to sklep zlokalizowany na pl. trzech krzyży, w którym można płacić wysiłkiem. aby skorzystać z tej możliwości, trzeba wykonać wylosowane zadanie treningowe, za które otrzymuje się specjalną walutę delta. prezentowane są na niej wizerunki ambasadorów marki m.in. joanny jędrzejczyk, andrzeja wrony i karola kłosa. oprócz prowadzenia kampanii, cut the mustard zajmuje się współpracą z influencerami, dbaniem o pr miejca i wydarzeń oraz dwumiesięczną komunikacją całego przedsięwzięcia. w ramach wsparcia powyższych działań, agencja uruchomiła także reebok tv – telewizję internetową, która dostępna jest na profilu marki na facebooku. transmituje ona spotkania i rozmowy z dietetykami, stylistami, ekspertami sportowymi oraz treningi na żywo. kampania reebok fit shop potrwa do końca wakacji. reebok korzysta z danych instytutu monitorowania mediów. (bm).
Cut The Mustard odpowiada za kompleksową obsługę firmy Reebok od stycznia 2017 roku. Obecnie agencja prowadzi kampanię Reebok FIT SHOP i Reebok TV.
FIT SHOP to sklep zlokalizowany na Pl. Trzech Krzyży, w którym można płacić wysiłkiem. Aby skorzystać z tej możliwości, trzeba wykonać wylosowane zadanie treningowe, za które otrzymuje się specjalną walutę DELTA. Prezentowane są na niej wizerunki ambasadorów marki m.in. Joanny Jędrzejczyk, Andrzeja Wrony i Karola Kłosa.
Oprócz prowadzenia kampanii, Cut The Mustard zajmuje się współpracą z influencerami, dbaniem o PR miejca i wydarzeń oraz dwumiesięczną komunikacją całego przedsięwzięcia.
W ramach wsparcia powyższych działań, agencja uruchomiła także Reebok TV – telewizję internetową, która dostępna jest na profilu marki na Facebooku. Transmituje ona spotkania i rozmowy z dietetykami, stylistami, ekspertami sportowymi oraz treningi na żywo.
Kampania Reebok FIT SHOP potrwa do końca wakacji.
Reebok korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (bm)