Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
El Padre z nowym stanowiskiem – Monika Strogulska-Dwojak jako PR Manager & Creative. agencja el padre stworzyła nowe stanowisko – pr manager & creative, które od lipca 2017 roku objęła monika strogulska-dwojak. wcześniej, od kwietnia 2017 roku, pracowała w firmie na okresie próbnym. w zakres obowiązków moniki strogulskiej-dwojak wchodzą: tworzenie i realizacja działań pr w obszarze komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej agencji, budowanie i utrzymywanie relacji z mediami, przygotowanie i redakcja informacji prasowych, newsów, artykułów i materiałów promocyjnych agencji, prowadzenie serwisu internetowego oraz profilu agencji w mediach społecznościowych, a także wspieranie działu kreacji poprzez prowadzenie działań pr związanych z eventami i ambientami realizowanymi przez agencję. przed utworzeniem nowego stanowiska obowiązki te były podzielone pomiędzy członków zarządu agencji. strogulska-dwojak jest związana z komunikacją i marketingiem od 2006 roku. pracowała w branży reklamowej i pr-owej, m.in. jako copywriterka i group head w agencji iq marketing oraz koordynator komunikacji korporacyjnej w fundacji lotto. obsługiwała takie marki jak: pll lot, mastercard, bank citi handlowy, marki koncernu unilever czy żywiec zdrój. el padre korzysta z danych instytutu monitorowania mediów. (bm).
Agencja El Padre stworzyła nowe stanowisko – PR Manager & Creative, które od lipca 2017 roku objęła Monika Strogulska-Dwojak. Wcześniej, od kwietnia 2017 roku, pracowała w firmie na okresie próbnym.
W zakres obowiązków Moniki Strogulskiej-Dwojak wchodzą: tworzenie i realizacja działań PR w obszarze komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej agencji, budowanie i utrzymywanie relacji z mediami, przygotowanie i redakcja informacji prasowych, newsów, artykułów i materiałów promocyjnych agencji, prowadzenie serwisu internetowego oraz profilu agencji w mediach społecznościowych, a także wspieranie działu kreacji poprzez prowadzenie działań PR związanych z eventami i ambientami realizowanymi przez agencję.
Przed utworzeniem nowego stanowiska obowiązki te były podzielone pomiędzy członków zarządu agencji.
Strogulska-Dwojak jest związana z komunikacją i marketingiem od 2006 roku. Pracowała w branży reklamowej i PR-owej, m.in. jako copywriterka i Group Head w agencji IQ Marketing oraz koordynator komunikacji korporacyjnej w Fundacji Lotto. Obsługiwała takie marki jak: PLL LOT, MasterCard, Bank Citi Handlowy, marki koncernu Unilever czy Żywiec Zdrój.
El Padre korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (bm)