Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
365 agencja dla Wydawnictwa Piętka. w lipcu 2017 roku 365 agencja nawiązała współpracę z wydawnictwem piętka. agencja zajmuje się realizacją działań z zakresu public relations i mediów społecznościowych. do jej zadań należy m.in. prowadzenie profilu klienta na facebooku, obsługa biura prasowego wydawnictwa oraz współpraca z twórcami internetowymi. wśród produktów objętych strategią promocji znalazły się m.in. kolorowanki i karty 3d wykorzystujące możliwości rozszerzonej rzeczywistości. za realizację działań po stronie agencji odpowiada aleksandra lągawa (pr manager) oraz anna kuś (key account manager). współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji. strony nie zdradzają, na jak długo podpisały umowę. 365 agencja korzysta z danych instytutu monitorowania mediów. (pk).
W lipcu 2017 roku 365 agencja nawiązała współpracę z Wydawnictwem Piętka. Agencja zajmuje się realizacją działań z zakresu public relations i mediów społecznościowych. Do jej zadań należy m.in. prowadzenie profilu klienta na Facebooku, obsługa biura prasowego wydawnictwa oraz współpraca z twórcami internetowymi. Wśród produktów objętych strategią promocji znalazły się m.in. kolorowanki i karty 3D wykorzystujące możliwości rozszerzonej rzeczywistości.
Za realizację działań po stronie agencji odpowiada Aleksandra Lągawa (PR Manager) oraz Anna Kuś (Key Account Manager). Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji.
Strony nie zdradzają, na jak długo podpisały umowę.
365 agencja korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pk)