Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Mikołaj Nowak z TVN do Grupy ZPR Media. od 16 sierpnia pełni funkcję dyrektora marketingu i promocji telewizji fokus tv i nowa tv. na nowym stanowisku mikołaj nowak odpowiada za budowę i realizację strategii marketingowo-promocyjnej oraz wzmocnienie marki kanałów – fokus tv i nowa tv. podlega bezpośrednio ewie latkowskiej, dyrektor operacyjnej w pionie telewizyjnym grupy zpr media. mikołaj nowak jest absolwentem wyższej szkoły zarządzania w warszawie – the polish open university. karierę zawodową rozpoczął od współtworzenia w 2005 roku pierwszego polskiego serwisu społecznościowego grono.net. następnie, w latach 2008-2011, pracował w grupie onet jako brand manager ds. społeczności i komunikacji. przygotował strategię wdrożenia redakcji „faktów” i jej dziennikarzy do mediów społecznościowych oraz współtworzył redakcję online dziennika. w latach 2016-2017 odpowiadał za komunikację i promocję newsroomu tvn24 bis w nowych mediach. grupa zpr media korzysta z danych instytutu monitorowania mediów. (red).
Od 16 sierpnia pełni funkcję dyrektora marketingu i promocji telewizji Fokus TV i Nowa TV.
Na nowym stanowisku Mikołaj Nowak odpowiada za budowę i realizację strategii marketingowo-promocyjnej oraz wzmocnienie marki kanałów – Fokus TV i Nowa TV. Podlega bezpośrednio Ewie Latkowskiej, dyrektor operacyjnej w pionie telewizyjnym Grupy ZPR Media.
Mikołaj Nowak jest absolwentem Wyższej Szkoły Zarządzania w Warszawie – The Polish Open University. Karierę zawodową rozpoczął od współtworzenia w 2005 roku pierwszego polskiego serwisu społecznościowego Grono.net. Następnie, w latach 2008-2011, pracował w Grupie Onet jako Brand Manager ds. społeczności i komunikacji. Przygotował strategię wdrożenia redakcji „Faktów” i jej dziennikarzy do mediów społecznościowych oraz współtworzył redakcję online dziennika. W latach 2016-2017 odpowiadał za komunikację i promocję newsroomu TVN24 BiS w nowych mediach.
Grupa ZPR Media korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (red)