Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Lighthouse dla Stowarzyszenia Producentów Pieczywa. w grudniu 2017 roku do grona klientów firmy lighthouse dołączyło stowarzyszenie producentów pieczywa, reprezentujące czołowych producentów branży piekarniczej: aryzta polska, la lorraine polska, lantmannen unibake poland oraz nowel. w ramach umowy agencja odpowiedzialna jest za opracowanie oraz prowadzenie kampanii edukacyjnej na temat pieczywa. dodatkowo, firma lighthouse zajmuje się doradztwem strategicznym w zakresie zintegrowanej komunikacji, relacjami z liderami opinii oraz z mediami. klient został pozyskany w drodze przetargu. za projekt odpowiada dział consumer&health kierowany przez izabelę wejcht, head of practice, klaudię skorutowską, project executive oraz agnieszkę skiepko, junior project executive. umowę podpisano na czas nieokreślony. stowarzyszenie producentów pieczywa nie współpracowało wcześniej z żadną agencją. lighthouse korzysta z danych instytutu monitorowania mediów. (jg).
W grudniu 2017 roku do grona klientów firmy Lighthouse dołączyło Stowarzyszenie Producentów Pieczywa, reprezentujące czołowych producentów branży piekarniczej: Aryzta Polska, La Lorraine Polska, Lantmannen Unibake Poland oraz Nowel.
W ramach umowy agencja odpowiedzialna jest za opracowanie oraz prowadzenie kampanii edukacyjnej na temat pieczywa. Dodatkowo, firma Lighthouse zajmuje się doradztwem strategicznym w zakresie zintegrowanej komunikacji, relacjami z liderami opinii oraz z mediami.
Klient został pozyskany w drodze przetargu. Za projekt odpowiada dział Consumer&Health kierowany przez Izabelę Wejcht, Head of Practice, Klaudię Skorutowską, Project Executive oraz Agnieszkę Skiepko, Junior Project Executive.
Umowę podpisano na czas nieokreślony. Stowarzyszenie Producentów Pieczywa nie współpracowało wcześniej z żadną agencją.
Lighthouse korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (jg)