poniedziałek, 8 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościPR-owskie kategorie na Festiwalu GoldenDrum

PR-owskie kategorie na Festiwalu GoldenDrum

Podczas festiwalu GoldenDrum po raz pierwszy jury oceni projekty w kategoriach związanych z PR. Mogą być one przygotowane przez agencje lub działy firm zaangażowane w prowadzenie kampanii o charakterze PR-owskim.

Akcje zgłaszane do konkursu powinny być przeprowadzone w Europie, zarówno w państwach członkowskich Unii Europejskiej, jak i tych, które członkami UE nie są. Kampanie mogą być także zrealizowane na terenie Południowo-Wschodniej Europy, w krajach takich, jak: Azerbejdżan, Armenia, Białoruś, Gruzja, Izrael, Kazachstan, Kirgistan, Liban, Mołdawia, Rosja, Turcja, Tadżykistan, Turkmenistan, Ukraina i Uzbekistan. Udział można zgłaszać w aż 11 kategoriach. Więcej informacji na stronie. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł