Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
BOHOBOCO nowym klientem POP UP GRUPY. w sierpniu 2018 roku polska marka bohoboco, tworzona przez duet projektantów – michała gilberta lach i kamila owczarka – dołączyła do grona klientów pop up grupy. czytaj też: dna marki: duet bohoboco – pożegnanie kobiety idealnej. w ramach współpracy kolektyw kreatywny zajmuje się opracowaniem długofalowej strategii marki i strategii jej komunikacji z uwzględnieniem planów ekspansji brandu na rynki zagraniczne. pop up grupa odpowiada również za strategię komunikacji wizualnej i strategię produktu w sezonie fw18. z ramienia kolektywu za działania odpowiadają olka kaźmierczak (strategia marki i komunikacji), agnieszka polkowska (strategia produktu) i kaja dobrzańska (strategia komunikacji wizualnej). po stronie bohoboco projekt koordynuje michał gilbert lach, ceo i dyrektor kreatywny marki. umowę zawarto dzięki rekomendacji, na dwa sezony – fw18 i ss19. pierwsze efekty współpracy będą widoczne już 25 sierpnia w kolekcji marki otwierającej sezon fw18. (mb).
W sierpniu 2018 roku polska marka BOHOBOCO, tworzona przez duet projektantów – Michała Gilberta Lach i Kamila Owczarka – dołączyła do grona klientów POP UP GRUPY.
Czytaj też: DNA marki: duet BOHOBOCO – pożegnanie kobiety idealnej
W ramach współpracy kolektyw kreatywny zajmuje się opracowaniem długofalowej strategii marki i strategii jej komunikacji z uwzględnieniem planów ekspansji brandu na rynki zagraniczne. POP UP GRUPA odpowiada również za strategię komunikacji wizualnej i strategię produktu w sezonie FW18.
Z ramienia kolektywu za działania odpowiadają Olka Kaźmierczak (strategia marki i komunikacji), Agnieszka Polkowska (strategia produktu) i Kaja Dobrzańska (strategia komunikacji wizualnej). Po stronie BOHOBOCO projekt koordynuje Michał Gilbert Lach, CEO i dyrektor kreatywny marki.
Umowę zawarto dzięki rekomendacji, na dwa sezony – FW18 i SS19. Pierwsze efekty współpracy będą widoczne już 25 sierpnia w kolekcji marki otwierającej sezon FW18. (mb)