Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Marcin Woliński dołączył do kancelarii SSW Pragmatic Solutions. w listopadzie 2018 roku marcin woliński rozpoczął pracę w kancelarii ssw pragmatic solutions. dołączył do zespołu marketingu i rozwoju biznesu na nowo utworzone stanowisko marketing and communications managera. do jego obowiązków należą komunikacja zewnętrzna (relacje z mediami oraz organizacjami partnerskimi) i komunikacja wewnętrzna firmy oraz tworzenie materiałów marketingowych kancelarii. woliński ma kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w obszarze komunikacji i marketingu. ostatnio odpowiadał za komunikację wewnętrzną oraz do wybranych klientów w firmie nieruchomościowej jll (dawniej jones lang lasalle). poprzednio pracował w branży konsultingowej dla pwc. doświadczenie w obszarze public relations zdobywał również w agencjach: mmd public relations (obecnie grayling), gdzie obsługiwał firmy z sektora technologicznego, a wcześniej united pr, gdzie pracował dla klientów z branży fmcg, it, mediów oraz farmaceutycznej. jest absolwentem dziennikarstwa na uniwersytecie warszawskim – specjalizacja zintegrowany marketing medialny i public relations. (bm).
W listopadzie 2018 roku Marcin Woliński rozpoczął pracę w kancelarii SSW Pragmatic Solutions. Dołączył do zespołu marketingu i rozwoju biznesu na nowo utworzone stanowisko Marketing and Communications Managera. Do jego obowiązków należą komunikacja zewnętrzna (relacje z mediami oraz organizacjami partnerskimi) i komunikacja wewnętrzna firmy oraz tworzenie materiałów marketingowych kancelarii.

Woliński ma kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w obszarze komunikacji i marketingu. Ostatnio odpowiadał za komunikację wewnętrzną oraz do wybranych klientów w firmie nieruchomościowej JLL (dawniej Jones Lang LaSalle). Poprzednio pracował w branży konsultingowej dla PwC. Doświadczenie w obszarze public relations zdobywał również w agencjach: MMD Public Relations (obecnie Grayling), gdzie obsługiwał firmy z sektora technologicznego, a wcześniej United PR, gdzie pracował dla klientów z branży FMCG, IT, mediów oraz farmaceutycznej.
Jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim – specjalizacja zintegrowany marketing medialny i public relations. (bm)