Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Abanana z obsługą social media marki Benecol. krakowska agencja abanana od lutego 2019 roku odpowiada za obsługę w mediach społecznościowych marki benecol, należącej do raisio group. do zadań agencji należy prowadzenie profili klienta na facebooku i instagramie, w tym m.in. tworzenie treści (także przy współpracy z ekspertami żywieniowymi), moderacja komentarzy, adaptacja treści pochodzących z centrali firmy na rynek polski oraz kontakt z internautami. po stronie abanana za realizację projektu odpowiadają bartłomiej regucki, account manager, oraz zofia stachoń, community manager. współpracę nawiązano w wyniku wcześniej prowadzonych działań agencji dla proveny – innej marki należącej do tego samego koncernu. strony nie informują, na jak długo podpisano umowę. wcześniej w ramach obsługi mediów społecznościowych marka benecol współpracowała z domem mediowym brand extension. (bm).
Krakowska agencja Abanana od lutego 2019 roku odpowiada za obsługę w mediach społecznościowych marki Benecol, należącej do Raisio Group. Do zadań agencji należy prowadzenie profili klienta na Facebooku i Instagramie, w tym m.in. tworzenie treści (także przy współpracy z ekspertami żywieniowymi), moderacja komentarzy, adaptacja treści pochodzących z centrali firmy na rynek polski oraz kontakt z internautami.
Po stronie Abanana za realizację projektu odpowiadają Bartłomiej Regucki, Account Manager, oraz Zofia Stachoń, Community Manager.
Współpracę nawiązano w wyniku wcześniej prowadzonych działań agencji dla Proveny – innej marki należącej do tego samego koncernu. Strony nie informują, na jak długo podpisano umowę. Wcześniej w ramach obsługi mediów społecznościowych marka Benecol współpracowała z domem mediowym Brand Extension. (bm)