Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Play bez Marcina Gruszki. marcin gruszka, dotychczasowy rzecznik prasowy play, w połowie czerwca 2019 roku rozstał się z firmą. był z nią związany przez 12 lat, od początku działalności marki na polskim rynku. gruszka nie informuje jeszcze o dalszych planach zawodowych, sugeruje jednak, że pozostanie w branży public relations. play wprowadza teraz nowy model komunikacji. nie wyznacza rzecznika prasowego, lecz tworzy biuro prasowe, które będzie odpowiedzialne za relacje z mediami. pokieruje nim ewa sankowska-sieniek, ze wsparciem katarzyny tajak-pietrowskiej. ewa sankowska-sieniek. katarzyna tajak-pietrowska. w relacje z interesariuszami mają być zaangażowani wszyscy pracownicy departamentu komunikacji – wydzielonego na początku kwietnia tego roku. w departamencie połączone zostały obszary public relations, public affairs i komunikacji wewnętrznej. kieruje nim małgorzata zakrzewska, do tej pory dyrektor ds. public affairs w firmie. małgorzata zakrzewska. komunikacją wewnętrzną zajmie się matylda walewska-romanowska, będzie ściśle współpracować z biurem prasowym. matylda walewska-romanowska. (mb).
Marcin Gruszka, dotychczasowy rzecznik prasowy Play, w połowie czerwca 2019 roku rozstał się z firmą. Był z nią związany przez 12 lat, od początku działalności marki na polskim rynku. Gruszka nie informuje jeszcze o dalszych planach zawodowych, sugeruje jednak, że pozostanie w branży public relations.
Play wprowadza teraz nowy model komunikacji. Nie wyznacza rzecznika prasowego, lecz tworzy biuro prasowe, które będzie odpowiedzialne za relacje z mediami. Pokieruje nim Ewa Sankowska-Sieniek, ze wsparciem Katarzyny Tajak-Pietrowskiej.
Ewa Sankowska-Sieniek
Katarzyna Tajak-Pietrowska
W relacje z interesariuszami mają być zaangażowani wszyscy pracownicy departamentu komunikacji – wydzielonego na początku kwietnia tego roku. W departamencie połączone zostały obszary public relations, public affairs i komunikacji wewnętrznej. Kieruje nim Małgorzata Zakrzewska, do tej pory dyrektor ds. public affairs w firmie.
Małgorzata Zakrzewska
Komunikacją wewnętrzną zajmie się Matylda Walewska-Romanowska, będzie ściśle współpracować z biurem prasowym.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Play bez Marcina Gruszki. marcin gruszka, dotychczasowy rzecznik prasowy play, w połowie czerwca 2019 roku rozstał się z firmą. był z nią związany przez 12 lat, od początku działalności marki na polskim rynku. gruszka nie informuje jeszcze o dalszych planach zawodowych, sugeruje jednak, że pozostanie w branży public relations. play wprowadza teraz nowy model komunikacji. nie wyznacza rzecznika prasowego, lecz tworzy biuro prasowe, które będzie odpowiedzialne za relacje z mediami. pokieruje nim ewa sankowska-sieniek, ze wsparciem katarzyny tajak-pietrowskiej. ewa sankowska-sieniek. katarzyna tajak-pietrowska. w relacje z interesariuszami mają być zaangażowani wszyscy pracownicy departamentu komunikacji – wydzielonego na początku kwietnia tego roku. w departamencie połączone zostały obszary public relations, public affairs i komunikacji wewnętrznej. kieruje nim małgorzata zakrzewska, do tej pory dyrektor ds. public affairs w firmie. małgorzata zakrzewska. komunikacją wewnętrzną zajmie się matylda walewska-romanowska, będzie ściśle współpracować z biurem prasowym. matylda walewska-romanowska. (mb).