Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Nextbike Polska z nową szefową komunikacji. nextbike polska w czerwcu 2019 roku poinformował o stworzeniu w strukturach firmy nowego zespołu, który zajmować się będzie obszarem komunikacji, obejmującym pr, relacje z mediami, marketing, reklamę, komunikację digitalową oraz komunikację wewnętrzną. dyrektorką nowo powstałej komórki została aleksandra myczkowska-utrata. nextbike nie informuje o szczegółach dotyczących składu nowego zespołu. myczkowska-utrata jest prezeską fundacji „słodziaki – fundacja dla dzieci z cukrzycą”. wcześniej doświadczenie w branży pr zdobywała w banku bgż bnp paribas. pracowała również jako dziennikarka w rzeczpospolitej. myczkowska-utrata z wykształcenia jest prawnikiem. w maju 2019 roku współpracę z nextbike polska zakończył marek pogorzelski , który przez dwa lata pełnił funkcję rzecznika prasowego tej firmy. odpowiadał m.in. za relacje z mediami ogólnopolskimi, branżowymi i lokalnymi, koordynowanie współpracy z podwykonawcami (agencjami pr i ir) oraz nadzorowanie pracy działu social media. (pm).
Nextbike Polska w czerwcu 2019 roku poinformował o stworzeniu w strukturach firmy nowego zespołu, który zajmować się będzie obszarem komunikacji, obejmującym PR, relacje z mediami, marketing, reklamę, komunikację digitalową oraz komunikację wewnętrzną. Dyrektorką nowo powstałej komórki została Aleksandra Myczkowska-Utrata. Nextbike nie informuje o szczegółach dotyczących składu nowego zespołu.
Myczkowska-Utrata jest prezeską fundacji „Słodziaki – Fundacja dla dzieci z cukrzycą”. Wcześniej doświadczenie w branży PR zdobywała w banku BGŻ BNP Paribas. Pracowała również jako dziennikarka w Rzeczpospolitej. Myczkowska-Utrata z wykształcenia jest prawnikiem.
W maju 2019 roku współpracę z Nextbike Polska zakończył Marek Pogorzelski, który przez dwa lata pełnił funkcję rzecznika prasowego tej firmy. Odpowiadał m.in. za relacje z mediami ogólnopolskimi, branżowymi i lokalnymi, koordynowanie współpracy z podwykonawcami (agencjami PR i IR) oraz nadzorowanie pracy działu social media. (pm)