Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Core PR pomaga przekonywać do fajerwerków. core pr od czerwca obsługuje fundację rozwoju i edukacji pirotechnicznej, która powstała w kwietniu 2019 roku z inicjatywy firm jorge, super power i triplex. agencja odpowiada za relacje z mediami, ale pracuje też z organizacją nad działaniami edukacyjnymi w zakresie odpowiedzialnego wykorzystywania materiałów pirotechnicznych. w planach jest także przeprowadzenie badania na temat wpływu fajerwerków na środowisko, a także wykonanie pomiarów hałasu, które powodują. za działania dla fundacji odpowiadają julia stachurska, paweł mistewicz i piotr pocztarek. klient sam zgłosił się do agencji. strony podpisały umowę na czas nieokreślony. (mp).
Core PR od czerwca obsługuje Fundację Rozwoju i Edukacji Pirotechnicznej, która powstała w kwietniu 2019 roku z inicjatywy firm Jorge, Super Power i Triplex. Agencja odpowiada za relacje z mediami, ale pracuje też z organizacją nad działaniami edukacyjnymi w zakresie odpowiedzialnego wykorzystywania materiałów pirotechnicznych. W planach jest także przeprowadzenie badania na temat wpływu fajerwerków na środowisko, a także wykonanie pomiarów hałasu, które powodują. Za działania dla Fundacji odpowiadają Julia Stachurska, Paweł Mistewicz i Piotr Pocztarek.
Klient sam zgłosił się do agencji. Strony podpisały umowę na czas nieokreślony. (mp)