Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Komunikacja+ współpracuje z Hyper Poland. grupa komunikacja+ rozpoczęła współpracę z hyper poland – firmą rozwijającą technologię hyperloop, która zakłada powstanie lewitujących podczas jazdy pociągów. agencja zajmuje się obsługą mediów społecznościowych (facebook, instagram, twitter i linkedin), gdzie komunikuje nowoczesne rozwiązania technologiczne z zakresu transportu kolejowego. odpowiada także za promocję prowadzonej przez przedsiębiorstwo kampanii crowdfundingowej w wyżej wymienionych kanałach social media. realizacją kampanii zajmują się spółki działające w ramach grupy komunikacja+ – komunikacja+pr, proomni oraz follow vision. liderem zespołu projektowego odpowiadającego za działania na rzecz hyper poland jest joanna smoleńska, social media manager w komunikacji+pr. agencja pozyskała klienta w wyniku rekomendacji. działania rozpoczęto w październiku 2019 roku i potrwają one do zakończenia kampanii crowdfundingowej zaplanowanej na pierwszy kwartał 2020 roku. strony nie zdradzają pozostałych szczegółów współpracy. (ak).
Grupa Komunikacja+ rozpoczęła współpracę z Hyper Poland – firmą rozwijającą technologię hyperloop, która zakłada powstanie lewitujących podczas jazdy pociągów. Agencja zajmuje się obsługą mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn), gdzie komunikuje nowoczesne rozwiązania technologiczne z zakresu transportu kolejowego. Odpowiada także za promocję prowadzonej przez przedsiębiorstwo kampanii crowdfundingowej w wyżej wymienionych kanałach social media.

Realizacją kampanii zajmują się spółki działające w ramach Grupy Komunikacja+ – Komunikacja+PR, Proomni oraz Follow Vision. Liderem zespołu projektowego odpowiadającego za działania na rzecz Hyper Poland jest Joanna Smoleńska, Social Media Manager w Komunikacji+PR.
Agencja pozyskała klienta w wyniku rekomendacji. Działania rozpoczęto w październiku 2019 roku i potrwają one do zakończenia kampanii crowdfundingowej zaplanowanej na pierwszy kwartał 2020 roku. Strony nie zdradzają pozostałych szczegółów współpracy. (ak)