Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Triple PR wraz z IMM wspierają start-up Molecule.one. triple pr wspiera komunikacyjnie polski start-up molecule.one, który nieodpłatnie udostępnia wszystkim badaczom i zespołom naukowym pomagającym w walce z koronawirusem innowacyjne rozwiązania – platformę do planowania syntezy chemicznej. tym samym włącza się w poszukiwania leku na covid-19. triple pr zajmuje się tworzeniem i dystrybucją materiałów prasowych oraz działaniami media relations. w projekt zaangażował się również instytut monitorowania mediów , który w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu monitoruje informacje o akcji w prasie, internecie, radiu oraz telewizji. molecule.one samo zgłosiło się do agencji. z ramienia triple pr za działania odpowiada magdalena dymek, pr manager. agencja prowadzi działania w ramach programu #prpomoc – inicjatywy polegającej na bezpłatnej pomocy firmom i instytucjom w zakresie komunikacji (oferuje konsultacje w zakresie komunikacji kryzysowej i tworzenia tekstów skierowanych do mediów, pracowników, klientów czy partnerów, wsparcie komunikacji csr). (mb).
Triple PR wspiera komunikacyjnie polski start-up Molecule.one, który nieodpłatnie udostępnia wszystkim badaczom i zespołom naukowym pomagającym w walce z koronawirusem innowacyjne rozwiązania – platformę do planowania syntezy chemicznej. Tym samym włącza się w poszukiwania leku na COVID-19.
Triple PR zajmuje się tworzeniem i dystrybucją materiałów prasowych oraz działaniami media relations. W projekt zaangażował się również Instytut Monitorowania Mediów, który w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu monitoruje informacje o akcji w prasie, internecie, radiu oraz telewizji.
Molecule.one samo zgłosiło się do agencji. Z ramienia Triple PR za działania odpowiada Magdalena Dymek, PR Manager.
Agencja prowadzi działania w ramach programu #PRpomoc – inicjatywy polegającej na bezpłatnej pomocy firmom i instytucjom w zakresie komunikacji (oferuje konsultacje w zakresie komunikacji kryzysowej i tworzenia tekstów skierowanych do mediów, pracowników, klientów czy partnerów, wsparcie komunikacji CSR). (mb)