Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Icon Strategies pracuje dla Grupy Saint-Gobain w Polsce. icon strategies zaczyna współpracę z grupą saint-gobain, koncernem przemysłowy produkującym materiały budowlane. agencja zajmie się opracowaniem strategii komunikacyjnej i realizacją projektu komunikującego w polsce nowy cel nadrzędny grupy: „making the world a better home”. w ramach współpracy zaangażowane zostanie kilkanaście marek wchodzących w skład grupy (m.in. isover, rigips, adfors, glassolutions czy ecophon), co ma zapewnić skuteczność komunikacji. projekt będzie miał zasięg ogólnopolski i będzie bazował na merytorycznej wiedzy i doświadczeniu ekspertów saint-gobain. inicjatywa ma dotyczyć jakości życia polaków – zarówno w miejscu zamieszkania, jak i miejscach pracy czy środkach transportu. strony nie podają w tej chwili więcej szczegółów. agencja odpowiada za strategiczne doradztwo komunikacyjne, współodpowiada za opracowanie ostatecznego kształtu projektu we współpracy z ekspertami grupy i ekspertami zewnętrznymi, a także za komunikację projektu wobec mediów ogólnopolskich i regionalnych oraz online. działania komunikacyjne, które zaczną się w sierpniu, potrwają do końca roku. z ramienia agencji zespołem odpowiedzialnym za projekt kieruje michał sobiło. agencję wybrano w konkursie ofert. (mb).
Icon Strategies zaczyna współpracę z Grupą Saint-Gobain, koncernem przemysłowy produkującym materiały budowlane.
Agencja zajmie się opracowaniem strategii komunikacyjnej i realizacją projektu komunikującego w Polsce nowy cel nadrzędny Grupy: „Making the world a better home”. W ramach współpracy zaangażowane zostanie kilkanaście marek wchodzących w skład grupy (m.in. Isover, Rigips, Adfors, Glassolutions czy Ecophon), co ma zapewnić skuteczność komunikacji. Projekt będzie miał zasięg ogólnopolski i będzie bazował na merytorycznej wiedzy i doświadczeniu ekspertów Saint-Gobain.
Inicjatywa ma dotyczyć jakości życia Polaków – zarówno w miejscu zamieszkania, jak i miejscach pracy czy środkach transportu. Strony nie podają w tej chwili więcej szczegółów.
Agencja odpowiada za strategiczne doradztwo komunikacyjne, współodpowiada za opracowanie ostatecznego kształtu projektu we współpracy z ekspertami grupy i ekspertami zewnętrznymi, a także za komunikację projektu wobec mediów ogólnopolskich i regionalnych oraz online.
Działania komunikacyjne, które zaczną się w sierpniu, potrwają do końca roku. Z ramienia agencji zespołem odpowiedzialnym za projekt kieruje Michał Sobiło. Agencję wybrano w konkursie ofert. (mb)