Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
More Bananas odpowiada za działania EB dla Biedronki. sieć sklepów biedronka nawiązała współpracę z more bananas. krakowska agencja odpowiada za działania employerbrandingowe firmy prowadzone na facebooku. współpraca biedronki z more banaanas rozpoczęła się w czerwcu 2021 roku, jednak agencja zakomunikowała ją w październiku. firmy nie ujawniają, na jaki okres podjęły współpracę ani jak do niej doszło. działania prowadzone przez more bananas są skierowane do kandydatów do pracy w sklepach i centrach dystrybucyjnych oraz biurach, a także uczestników programów talentowych i pracowników sieci. treści publikowane są na stronie w praca w biedronce na facebooku. agencja współpracuje przy projekcie z employer branding institute i isobar, a odpowiada za treści i kreacje postów na facebooka. rozpoczęcie działań zostało poprzedzone m.in. przygotowaniem strategii i key visuali. nowy kanał komunikacji biedronki ma być miejscem „do budowania autentycznego wizerunku pracodawcy”, a także „wsparciem rekrutacji, budowania relacji i bezpośredniego kontaktu z kandydatami oraz obecnymi pracownikami”. z ramienia agencji za projekt odpowiadają anna ledwoń-blacha – creative owner, natalia sikora – social media manager, wojtek żywolt – social media specialist, paulina gawęda – social copywriter, sławomir nowak – ceo, maciej sowa – business developer i julia siuda – graphic designer. (mb).
Sieć sklepów Biedronka nawiązała współpracę z More Bananas. Krakowska agencja odpowiada za działania employerbrandingowe firmy prowadzone na Facebooku.
Współpraca Biedronki z More Banaanas rozpoczęła się w czerwcu 2021 roku, jednak agencja zakomunikowała ją w październiku. Firmy nie ujawniają, na jaki okres podjęły współpracę ani jak do niej doszło.
Działania prowadzone przez More Bananas są skierowane do kandydatów do pracy w sklepach i centrach dystrybucyjnych oraz biurach, a także uczestników programów talentowych i pracowników sieci. Treści publikowane są na stronie w Praca w Biedronce na Facebooku.
Agencja współpracuje przy projekcie z Employer Branding Institute i Isobar, a odpowiada za treści i kreacje postów na Facebooka. Rozpoczęcie działań zostało poprzedzone m.in. przygotowaniem strategii i key visuali.
Nowy kanał komunikacji Biedronki ma być miejscem „do budowania autentycznego wizerunku pracodawcy”, a także „wsparciem rekrutacji, budowania relacji i bezpośredniego kontaktu z kandydatami oraz obecnymi pracownikami”.
Z ramienia agencji za projekt odpowiadają Anna Ledwoń-Blacha – Creative Owner, Natalia Sikora – Social Media Manager, Wojtek Żywolt – Social Media Specialist, Paulina Gawęda – Social Copywriter, Sławomir Nowak – CEO, Maciej Sowa – Business Developer i Julia Siuda – Graphic Designer. (mb)