Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
180heartbeats + JUNG v MATT rozwija dział mediów społecznościowych. w listopadzie 2021 roku agencja 180heartbeats + jung v matt wzmocniła kompetencje socialmediowe, zmieniając strukturę działu i zatrudniając nowe osoby – sylwię rytel oraz natalię gotowską. z agencji odchodzi z kolei dawid kaźmierczak. sylwia rytel objęła stanowisko media supervisora. ma ośmioletnie doświadczenie zawodowe w koordynacji projektów digitalowych. wcześniej współpracowała z agencjami isobar czy grey, a ostatnio po stronie klienta huawei, koordynowała komunikację w social mediach marki. wcześniej pracowała także dla tymbarku oraz mattela. w nowym miejscu pracy będzie zarządzała projektami w mediach społecznościowych oraz współpracą z influencerami. michał kaliściak, head of content & moderation, który jest związany z180heartbeats + jung v matt od pięciu lat, razem z raquel loreną colmenares, social media manager, pracującą w agencji od 2019 roku, będą rozwijać pomysły na angażujące doświadczenia konsumentów w mediach społecznościowych dla klientów. ich działania wesprze natalia gotowska jako junior community manager. gotowska wcześniej pracowała w pge narodowym, gdzie obsługiwała medialne wydarzenia komercyjne. dawid kaźmierczak, pełniący funkcję social media & pr directora, z końcem listopada 2021 roku rozstaje się z warszawską agencją. zamierza zaangażować się w swój autorski projekt. dział pr agencji będzie natomiast funkcjonował jako samodzielny zespół. tworzą go magdalena łukasiuk, head of pr, i joanna bauer, junior pr specialist. (as).
W listopadzie 2021 roku agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wzmocniła kompetencje socialmediowe, zmieniając strukturę działu i zatrudniając nowe osoby – Sylwię Rytel oraz Natalię Gotowską. Z agencji odchodzi z kolei Dawid Kaźmierczak.
Sylwia Rytel objęła stanowisko Media Supervisora. Ma ośmioletnie doświadczenie zawodowe w koordynacji projektów digitalowych. Wcześniej współpracowała z agencjami Isobar czy Grey, a ostatnio po stronie klienta Huawei, koordynowała komunikację w social mediach marki. Wcześniej pracowała także dla Tymbarku oraz Mattela. W nowym miejscu pracy będzie zarządzała projektami w mediach społecznościowych oraz współpracą z influencerami.
Michał Kaliściak, Head of Content & Moderation, który jest związany z180heartbeats + JUNG v MATT od pięciu lat, razem z Raquel Loreną Colmenares, Social Media Manager, pracującą w agencji od 2019 roku, będą rozwijać pomysły na angażujące doświadczenia konsumentów w mediach społecznościowych dla klientów. Ich działania wesprze Natalia Gotowska jako Junior Community Manager. Gotowska wcześniej pracowała w PGE Narodowym, gdzie obsługiwała medialne wydarzenia komercyjne.
Dawid Kaźmierczak, pełniący funkcję Social Media & PR Directora, z końcem listopada 2021 roku rozstaje się z warszawską agencją. Zamierza zaangażować się w swój autorski projekt.
Dział PR agencji będzie natomiast funkcjonował jako samodzielny zespół. Tworzą go Magdalena Łukasiuk, Head of PR, i Joanna Bauer, Junior PR Specialist. (as)