Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Joanna Łuszczyńska pokieruje social mediami w agencji Valkea. w styczniu 2022 roku joanna łuszczyńska awansowała na nowo utworzone stanowisko head of social media project management w agencji valkea. w nowej roli jest odpowiedzialna za koordynację pracy działu zajmującego się mediami społecznościowymi. do jej obowiązków należy również prowadzenie projektów dla kluczowych klientów agencji. dotychczas łuszczyńska pełniła w valkea funkcję social media managera. z agencją jest związana od września 2020 roku, natomiast w branży marketingowej pracuje od czterech lat. doświadczenie zawodowe zdobywała jako content designer w agencji liquidthread. współpracowała tam z markami należącymi do firmy the coca cola company (coca-cola, fanta, sprite, kinley, fuzetea). łuszczyńska ukończyła dziennikarstwo i zarządzanie reklamą na uniwersytecie jagiellońskim. (as).
W styczniu 2022 roku Joanna Łuszczyńska awansowała na nowo utworzone stanowisko Head of Social Media Project Management w agencji Valkea. W nowej roli jest odpowiedzialna za koordynację pracy działu zajmującego się mediami społecznościowymi. Do jej obowiązków należy również prowadzenie projektów dla kluczowych klientów agencji.
Dotychczas Łuszczyńska pełniła w Valkea funkcję Social Media Managera. Z agencją jest związana od września 2020 roku, natomiast w branży marketingowej pracuje od czterech lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako Content Designer w agencji LiquidThread. Współpracowała tam z markami należącymi do firmy The Coca Cola Company (Coca-Cola, Fanta, Sprite, Kinley, Fuzetea).
Łuszczyńska ukończyła dziennikarstwo i zarządzanie reklamą na Uniwersytecie Jagiellońskim. (as)