Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Gorenje z nową agencją. producent sprzętów gospodarstwa domowego gorenje wybrał do obsługi brand pr agencję ogilvy pr polska (do niedawna cohn & wolfe poland). agencja odpowiada za opracowanie strategii komunikacji pr w polsce, doradztwo oraz prowadzenie działań media relations. do zadań ogilvy pr należą także koordynacja testów produktów marki oraz organizacja wydarzeń specjalnych. z ramienia agencji działania dla tego klienta prowadzi zespół brand pr. umowę zawarto na czas nieokreślony. wcześniej gorenje współpracowało z 38 content communication. (mb).
Producent sprzętów gospodarstwa domowego Gorenje wybrał do obsługi brand PR agencję Ogilvy PR Polska (do niedawna Cohn & Wolfe Poland).
Agencja odpowiada za opracowanie strategii komunikacji PR w Polsce, doradztwo oraz prowadzenie działań media relations. Do zadań Ogilvy PR należą także koordynacja testów produktów marki oraz organizacja wydarzeń specjalnych.
Z ramienia agencji działania dla tego klienta prowadzi zespół Brand PR. Umowę zawarto na czas nieokreślony.
Wcześniej Gorenje współpracowało z 38 Content Communication. (mb)